Stand Up Paddle Holland

Het forum met alles over Stand Up Paddle Surf, Sup Foil en Wing Foil

Downwind, Racing, Touren. (41)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Zaandam

Hallo mensen Ik ben net nieuw komen wonen in Zaandam en zie dat ik van achter mijn huis mooie vaartjes kan maken. Ben ik niet zo heel goed…

Begonnen door saskia

0 30 Apr 2012

race sup! ik twijfel

hoi, ik ben op zoek naar een 14"raceboard buiten de standaard (wind) surf merken! Ik merk dat er in t buitenland meer te koop is dan de gei…

Begonnen door The Man

7 22 Feb 2012
Antwoord van waterman

How to Race SUP Ebook

Bill Babcock of the website Kenalu has written an ebook on how to race stand up paddle boards. If you are thinking about getting into SUP r…

Begonnen door waterman

0 16 Jan 2012

Oppassen voor vrachtboten?

Zijn er mensen onder jullie die varen op kanalen en rivieren waar ook vrachtboten varen? Hoe ver blijf je het best uit de buurt? Je hoort n…

Begonnen door Jan

5 21 Okt 2011
Antwoord van RoelvanN

Battle of the Paddle in California dit weekend! Live en info hier!

  Dit weekend alweer de 4e Battle of the Paddle in Californie! Afgelopen jaar meer de 700 deelnemers en elk jaar een ongekend spectakel.  …

Begonnen door RoelvanN

1 25 Sept 2011
Antwoord van RoelvanN

Volg de SUP 11 stedentocht!

De meest actuele info van de Sup 11citytour is hier te vinden: http://www.sup11citytour.com/ Check daar ook de mogelijkheden om de racers d…

Begonnen door RoelvanN

3 12 Sept 2011
Antwoord van RoelvanN

Biesbosch revisited 17 April

Mooi weer geen golven dus dan maar een tourke maken. Biesbosch is op 5 min. rijden. Drops 12ft Style en de 10'6 Raptor in de bus and go. Ha…

Begonnen door Patrick

8 20 Apr 2011
Antwoord van bert warmelink

Downwinder is niet zonder gevaar

Zorg dat je bij een downwind sessie een goede/sterke leash gebruikt en een zwemvest aanhebt. Zie link van een horror situatie waarin je ter…

Begonnen door Patrick

7 16 Mrt 2011
Antwoord van Hans

Stand Up Paddle Holland Meet & Greet 2011

Hi Guys & Galls,   De Stand Up Paddle Holland Meet & Greet 2011 wordt momenteel ingepland en we zijn druk en vooral enthousiast bez…

Begonnen door RoelvanN

4 13 Dec 2010
Antwoord van RoelvanN

Tulipaddle 17 april 2010

Voor de tweede keer werd een race georganiseerd voor SUP, paddleboard, surfski en outriggers. De race startte zich vanaf het Oostduinse mee…

Begonnen door Richard

5 26 Nov 2010
Antwoord van Hans

RSS

© 2024   Gemaakt door RoelvanN.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden