Stand Up Paddle Holland

Het forum met alles over Stand Up Paddle Surf, Sup Foil en Wing Foil

Gear Talk (136)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Schoentjes: Split toe, 5 toe of normaal?

Onlangs heb ik split-toe schoentjes gepast maar vond dat rubber tussen mijn tenen niet zo fijn zitten. Tegelijkertijd vond mijn collega het…

Begonnen door RoelvanN

14 17 Feb 2011
Antwoord van saskia

peddel lengte?

Heb dit forum doorzocht maar kan niets vinden over de ideale peddellengte. Heb gisteren mijn oxbow peddel binnengekregen en deze is standaa…

Begonnen door erik schippers

4 2 Feb 2011
Antwoord van Patrick

2011 plannen

Nu het jaar weer begonnen is en de 1e sessies er op zitten begint het alleen maar meer te kriebelen. Nieuwjaarsduik op de sup gedaan in Sch…

Begonnen door janne

10 17 Jan 2011
Antwoord van Marcel

starboard whopper ervaringen

hallo mede suppers, Ga eind deze maand 2 maanden naar australie en wil mijn suppen combineren met een roadtrip van perth naar tasmanie. (w…

Begonnen door erik schippers

6 10 Jan 2011
Antwoord van erik schippers

Big wave/extreem heavy duty leashes

3 weken in Cornwall gezeten en qua surf alles gehad van heup tot tripple overhead, een keer zelfs goed gebarreld dus op zich een topvakanti…

Begonnen door Jeroen van Gessel

16 26 Dec 2010
Antwoord van Jeroen van Gessel

2011 Starboard website live

http://www.star-board-sup.com/ En mijn foto met haai staat weer op de frontpage. :)

Begonnen door Jeroen van Gessel

1 19 Dec 2010
Antwoord van RoelvanN

Installeren van Board Handle op je SUP board. "Pimp your ride"

Veel van de oudere boards hebben nog geen handle om het board te dragen.  Dat geeft wat problemen bij het vervoer. Gek genoeg lijkt het boa…

Begonnen door RoelvanN

0 29 Nov 2010

Gongsup Board Preview 2011

De eerste beelden van de nieuwe Caribou line die als vervanger van de highteck voor 2011 ontwikkeld is. First 2011 boards of the new GONG…

Begonnen door waterman

21 19 Nov 2010
Antwoord van waterman

Sup vervoeren in vliegtuig

Iemand ervaring met het vervoeren van je SUP in vliegtuig ?. Zijn er ook Extra stevige flightbags voor SUPS verkrijgbaar ?.   Ik hoor het g…

Begonnen door Nicolai van der Val

4 8 Nov 2010
Antwoord van Nicolai van der Val

Starboard 2011

wellicht al bekend, maar toch http://surfingsports.com/starboard_2011_sup_guide/index.html

Begonnen door Jeroen van Gessel

0 6 Nov 2010

RSS

© 2024   Gemaakt door RoelvanN.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden