Stand Up Paddle Holland

Het forum met alles over Stand Up Paddle Surf, Sup Foil en Wing Foil

Hot news SUP merken (52)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

2015 sups online?

Belachelijk als je erover nadenkt, maar de eerste 2015 sups worden al aangekondigd online. Deze kwam ik tegen: http://cozy-windsurfing.com/

Begonnen door alex van der meer

4 27 Jul 2014
Antwoord van flowmaster

Mini Test en Demo dag Katwijk.

As Zaterdag ben ik bij KBS (Katwijkse Branding Surfclub) met wat Gong boards en paddles. Als je interesse hebt in een Gong sup of paddle k…

Begonnen door waterman

6 23 Jun 2014
Antwoord van Nelis

Kialoa Paddles 2014

De line up van Kialoa paddles is stevig vernieuwd.   Met name de Insanity paddles van Kialoa zijn zeer bijzonder.   Check wat Dave Chung te…

Begonnen door RoelvanN

0 25 Dec 2013

Fanatic 2014

Vreemd genoeg hier nog niet gemeld, maar Fanatic heeft zijn 2014 site gelanceert met al het nieuwe speelgoed. http://www.fanatic-sup.com/co

Begonnen door Jeroen van Gessel

0 29 Sept 2013

Hobie SUP 2013 Catalog

De nieuwe catalog van Hobie SUP is beschikbaar.  (Klik de plaatjes of de bijlage voor een groter beeld.) Meer info ove…

Begonnen door RoelvanN

1 18 Apr 2013
Antwoord van RoelvanN

very sad PSH news

persoonlijk vind ik het erg jammer, ik vond het een van de beste merken, met een sterke eigen visie en een van de eerste werkelijk goed sur…

Begonnen door flowmaster

2 23 Mrt 2013
Antwoord van flowmaster

Mark Johnson shaping nieuwe Hobie Flatwater Race 12'6. Greg Closier testing.

Hobie heeft aan het Raceboard programma de Hobie 12'6 flatwater race toegevoegd. Check hier de video waarin Hobie shaper Mark Johnson de pr…

Begonnen door RoelvanN

0 22 Feb 2013

steller grip

Begonnen door flowmaster

1 19 Jan 2013
Antwoord van Patrick

Red Paddle - Rocker Stiffening System voor stijfheid inflatable SUP

Red Paddle komt dit jaar met een innovatie voor hun iSUPs stijver te maken. In het midden van de zijkanten worden er 90cm lange zeillatten…

Begonnen door Peter Heirman

1 16 Jan 2013
Antwoord van Peter Heirman

Hobie SUP 2013 sneak peak

De eerste foto's van het Hobie 2013 nieuws zijn inmiddels beschikbaar. Mark Johnson en Colin McPhillips presenteerden in de US nieuwe mo…

Begonnen door RoelvanN

1 20 Nov 2012
Antwoord van RoelvanN

RSS

© 2024   Gemaakt door RoelvanN.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden