Stand Up Paddle Holland

Het forum met alles over Stand Up Paddle Surf, Sup Foil en Wing Foil

Sessies (56)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

bidarte 2010

Roel en Patrick on Tour.Geen dagelijkse updates door een niet al te stabiele internet verbinding.... helaasHier wat pica's van niet al te h…

Begonnen door Patrick

12 8 Aug 2010
Antwoord van flowmaster

Zondag 20 Juni

Dag ervoor al uitvoerig op de hoogte gebracht vd verwachtingen. En dus vroeg op!!8.00 uur aanwezig.....Flowmaster was er al. Spot en wavech…

Begonnen door Patrick

5 21 Jun 2010
Antwoord van Joeri

zat. 12 juni

Je kan niet iedere sessie vermelden maar, tis wat slap in deze, dus ik doe dr maar weer eentje. Vanmorgen 6.30 op de zandbank geweest bij W…

Begonnen door flowmaster

12 14 Jun 2010
Antwoord van Jeroen van Gessel

SUP tochten bijhouden op afstandmeten.nl

Ik weet niet wat voor alternatieven er allemaal zijn om je afgelegde route te bekijken / delen? Ik heb nu een site ontdekt waar je je route…

Begonnen door Localerik

1 12 Jun 2010
Antwoord van Jeroen van Gessel

Dinsdag avond 1 Juni Scheveningen

Na het werk nog even op Scheveningen geweest en samen met Joerie een lekkere avond sessie gedaan.Rond 19.00 in het water en we kwamen er om…

Begonnen door Patrick

3 5 Jun 2010
Antwoord van Patrick

27 mei Ouddorp gevaren

Vanmiddag een top SUP-sessie gehad op Ouddorp. Golven waren voor hoogwater een halfuur lang echt briljant clean en maximaal een meter hoog.…

Begonnen door alex van der meer

3 1 Jun 2010
Antwoord van Hans

Biesbosch Revisited

Met het mooie en warme weer van woensdag 7 April konden Joeri en ik het niet laten de Biesbosch nog eens te bezoeken.Geen wind, zon dus hee…

Begonnen door Patrick

5 9 Apr 2010
Antwoord van Joeri

Reeuwijkse plassen

Met het mooie weer vandaag een rondje Reeuwijkse plassen gedaan. Door de milde temperatuur de 5mm schoentjes weer uit de kast getrokken en…

Begonnen door Richard

13 28 Mrt 2010
Antwoord van Richard

Mooi weer voor een paddle-sessie!!!

Heb Joeri van zijn studie weten te sleuren...We gaan rondje Galder doen. Ik ga met eigen ogen dat kristalheldere water zien......zeer benie…

Begonnen door Patrick

9 25 Mrt 2010
Antwoord van Ed Rootlieb

Rondje Naarden 13/3/10

Vandaag kwam het er dan eindelijk van. Stel je voor: je hebt al een maand lang een formule- 1 Bolide in de garage staan. Volgetankt en klaa…

Begonnen door RoelvanN

16 15 Mrt 2010
Antwoord van Hans

RSS

© 2024   Gemaakt door RoelvanN.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden