Stand Up Paddle Holland

Het forum met alles over Stand Up Paddle Surf, Sup Foil en Wing Foil

Wie gaat er mee? (120)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

SUPPEN in Hoek van Holland

Hallo Allemaal, Heeft er iemand ervaring met de bereikbaarheid van het strand bij Hoek van Holland om te Suppen op zee? Het lijkt dat de b…

Begonnen door vandervelden

2 30 Jun 2013
Antwoord van vandervelden

SINGEL SUP (over de singels in en om het stadscentrum van breda)

SINGEL SUP BREDA / Dinsdag 11 juni Een rondje om het stadscentrum over de singels van Breda. Dinsdag 11 juni. Aanvang 18u. Startlocatie: Va…

Begonnen door Jan

12 20 Jun 2013
Antwoord van Ron Geertse

Dinsdag 18 juni 2e SINGEL SUP Breda

SINGEL SUP Breda Rondje om en door het stadscentrum van Breda. Verzamelen: 19:00u Vertrek: 19:30u Locatie: vanderborchlaan/hoek burgemeeste…

Begonnen door Jan

0 13 Jun 2013

Maandag 10 juni Maasvlakte 2?

Op basis van de voorspellingen plan ik maandagavond naar MV2 te gaan voor een avondsessie. Golven zullen niet hoog meer zijn maar met een b…

Begonnen door vandervelden

0 9 Jun 2013

SUP Omgeving Den Helder..

Beste iedereen... Komende 3 weken zit ik in de Kop van Noord Holland. En wil om de tijd te doden na werktijd graag mijn Sup mee nemen. Er…

Begonnen door Martijn Kooij

0 2 Jun 2013

Wie gaat er mee een rondje Breda suppen?

wie gaat er mee een rondje Breda suppen ?https://www.facebook.com/SupBrabant groet, Jan

Begonnen door Jan

2 29 Mei 2013
Antwoord van Jan

as Vrijdag

Uit betrouwbare bron dat Vrijdag wel eens de dag zou kunnen worden!!! Wie gaat/kan waar?

Begonnen door Patrick

9 25 Mei 2013
Antwoord van Ron Geertse

Wie gaat waar as weekend? 20/21-04-13

Voorspelling laat wat golven zien en minder wind. Waar gaan de suph- members te water??

Begonnen door Patrick

11 24 Apr 2013
Antwoord van Patrick

Woensdag en Donderdag avond

Evening Sup organiseert een vlakwater toertocht. Ook zijn er boards te huur voor diegene die zelf geen SUP hebben. Aanmelden of gewoon aans…

Begonnen door waterman

0 23 Apr 2013

Zaterdag 6 april, Scheef zuid

Hoi, morgenochtend ga ik op Scheef Zuid op de SUP, vaak post ik in de Facebookgroep "SUP buddies" http://www.facebook.com/groups/130320220

Begonnen door Richard van Veen

9 5 Apr 2013
Antwoord van Richard van Veen

RSS

© 2024   Gemaakt door RoelvanN.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden