Stand Up Paddle Holland

Het forum met alles over Stand Up Paddle Surf, Sup Foil en Wing Foil

Discussies van flowmaster (1,025)

Discussies waarop is gereageerd (939) Antwoorden Recente activiteiten

"suppen minder inspannend ? ....ik doe iets niet goed. Nu ben ik met een relatief kor…"

flowmaster heeft 8 Okt 2009 gereageerd op Herfst is gearriveerd. De winter door of stoppen??

18 6 Jun 2012
Antwoord van flowmaster

"Misschien beetje stom van me, maar alle gewone sokken zouden toch helpen om geen con…"

flowmaster heeft 7 Okt 2009 gereageerd op Herfst is gearriveerd. De winter door of stoppen??

18 6 Jun 2012
Antwoord van flowmaster

"Nou ik stop niet hoor, nooit eigenlijk, laatste winter doorgesurft terwijl anderen a…"

flowmaster heeft 7 Okt 2009 gereageerd op Herfst is gearriveerd. De winter door of stoppen??

18 6 Jun 2012
Antwoord van flowmaster

"Hoi Anne Marie, Omstandigheden hier kunnen, zoals je weet en enorme rommel zijn, gi…"

flowmaster heeft 4 Okt 2009 gereageerd op Korte boards op kleine golven! Short boards/small waves

20 4 Okt 2009
Antwoord van flowmaster

"Hmmm, brandingkanoërs bij ons gaan regelmatig naar de ardennen met rivier kano's, al…"

flowmaster heeft 2 Okt 2009 gereageerd op Wildwater SUP techniek. Ardennen here we come!!

3 2 Okt 2009
Antwoord van RoelvanN

"ik ben ook benieuwd, ik laat wel weten als het binnen is"

flowmaster heeft 1 Okt 2009 gereageerd op Korte boards op kleine golven! Short boards/small waves

20 4 Okt 2009
Antwoord van flowmaster

"Klopt, uitlaatsysteem heet ook zo, prima dempers maar ik heb voor zogenaamde cherry…"

flowmaster heeft 1 Okt 2009 gereageerd op Korte boards op kleine golven! Short boards/small waves

20 4 Okt 2009
Antwoord van flowmaster

"heel mooi, leuke boards en voor een scherpe prijs vind ik. Als ik je een advies mag…"

flowmaster heeft 1 Okt 2009 gereageerd op Korte boards op kleine golven! Short boards/small waves

20 4 Okt 2009
Antwoord van flowmaster

"Hallo, Ik ben bijna net zo nieuw als het forum maar voor mijis er niets vreemds aan…"

flowmaster heeft 30 Sept 2009 gereageerd op Korte boards op kleine golven! Short boards/small waves

20 4 Okt 2009
Antwoord van flowmaster

RSS

© 2024   Gemaakt door RoelvanN.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden