Stand Up Paddle Holland

Het forum met alles over Stand Up Paddle Surf, Sup Foil en Wing Foil

Discussies van RoelvanN (1,252)

Discussies waarop is gereageerd (861) Antwoorden Recente activiteiten

"Zo zag het filmpje in mijn hoofd er ook ong uit. Morgen oefenen! http://www.youtube…"

RoelvanN heeft 9 Okt 2009 gereageerd op Welke nieuwe move staat als eerste op de lijst om te oefenen?

4 16 Okt 2009
Antwoord van Anne-Marie Reichman

"He Ed, Als dit allemaal niet helpt dan heb ik nog grootmoeders (schaats)tips. Insme…"

RoelvanN heeft 9 Okt 2009 gereageerd op Herfst is gearriveerd. De winter door of stoppen??

18 6 Jun 2012
Antwoord van flowmaster

"Water loopt me in de mond. Ben zelf vliegvisser en heb al zitten denken om met board…"

RoelvanN heeft 7 Okt 2009 gereageerd op SUP Vissen

3 11 Okt 2009
Antwoord van RoelvanN

"Dat is slecht nieuws Ed. Kan jij misschien uit de voeten met drooggpak sokken. Dat i…"

RoelvanN heeft 7 Okt 2009 gereageerd op Herfst is gearriveerd. De winter door of stoppen??

18 6 Jun 2012
Antwoord van flowmaster

"Ja! Toch Miranda? "

RoelvanN heeft 3 Okt 2009 gereageerd op Korte boards op kleine golven! Short boards/small waves

20 4 Okt 2009
Antwoord van flowmaster

"He Patrick, Dat werkt mooi die sequence zo. Klopt John from NZ was erg te spreken o…"

RoelvanN heeft 3 Okt 2009 gereageerd op Korte boards op kleine golven! Short boards/small waves

20 4 Okt 2009
Antwoord van flowmaster

"Dat is mooi. Ik heb ook nog een paar onderwaterfoto's van jou vriend..;o)) Maar de…"

RoelvanN heeft 3 Okt 2009 gereageerd op Korte boards op kleine golven! Short boards/small waves

20 4 Okt 2009
Antwoord van flowmaster

"Als de waterstand hoog is kunnen we redelijk safe op de Wilde Maas varen denk ik. (A…"

RoelvanN heeft 2 Okt 2009 gereageerd op Wildwater SUP techniek. Ardennen here we come!!

3 2 Okt 2009
Antwoord van RoelvanN

"Hier gelijk maar de eerste post dan: Helaas ga ik afscheid nemen van mijn Gong boar…"

RoelvanN heeft 1 Okt 2009 gereageerd op Te koop of gevraagd!

2 2 Okt 2009
Antwoord van waterman

"Er is een hoop te doen bij golfsurfers over die 'boten' in line-up. Vaak niet ontere…"

RoelvanN heeft 1 Okt 2009 gereageerd op Stand Up Paddle Surf etiquette

1 1 Okt 2009
Antwoord van RoelvanN

RSS

© 2024   Gemaakt door RoelvanN.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden