Stand Up Paddle Holland

Het forum met alles over Stand Up Paddle Surf, Sup Foil en Wing Foil

Alle discussies die zijn gemarkeerd als 'SUP' (18)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

HOWZIT: Dedicated producten voor suppers door suppers. Kleding, bags, leashes etc.

HOWZIT is dit jaar geintroduceerd en richt zich volledig op SUP specifieke producten. Van de superhandige paddle rail guards, racecoil e…

Begonnen door RoelvanN

3 9 Nov 2012
Antwoord van RoelvanN

SUPpen in Portland, waterland van Rhoon

Sinds maandag in bezit van eerste SUP board, Naish Nalu.  Wij wonen in Rhoon, Portland, net onder Rotterdam langs de A15 en deze wijk is ge…

Begonnen door vandervelden

1 18 Aug 2012
Antwoord van vandervelden

Naish Nalu 10'6 wood 2012

Te Koop: Naish nalu 10'6 wood 28"x 4 3/4" 153 liter uit 2012, nog als nieuw!! zeer mooie allround longboard SUP, super voor in de hollandse…

Begonnen door Kees de Krom

3 3 Jun 2012
Antwoord van flowmaster

Gong 12 ft te koop €300,-

SUP board van Gong, 12 ft Met de originele vinnen erbij en eventueel ook een simpele peddel (geen carbon). Leuke set voor een zacht prijs…

Begonnen door Josine

6 28 Mei 2012
Antwoord van Josine

[boards] Gevraagd Race SUP 12'6

Ik heb al wat optie's gehad van een aantal, maar ik zoek nog naar een 12'6 Racesup. 1e keus een Star-Board 12'6 freerace2e keus een Hobie E…

Begonnen door Localerik

4 15 Mei 2011
Antwoord van Maty

Beeldmateriaal in hoge resolutie

Beste SUPper,T.b.v. een interview en een persbericht ben ik op zoek naar foto's in hoge resolutie.Heb jij een mooie Nederlandse plaat van (…

Begonnen door Wouter de Boer

5 18 Nov 2010
Antwoord van Morene

SUP tochten bijhouden op afstandmeten.nl

Ik weet niet wat voor alternatieven er allemaal zijn om je afgelegde route te bekijken / delen? Ik heb nu een site ontdekt waar je je route…

Begonnen door Localerik

1 12 Jun 2010
Antwoord van Jeroen van Gessel

Te koop / to sell 2 SUPs

Hello, I sell a SUP Gong 12 NFA highteck : 600E and a SUP Gong 9.11 highteck : 650E. Small indents on the rails due to the paddle but not m…

Begonnen door Duquénoy

7 14 Mrt 2010
Antwoord van flowmaster

RSS

© 2024   Gemaakt door RoelvanN.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden