Stand Up Paddle Holland

Het forum met alles over Stand Up Paddle Surf, Sup Foil en Wing Foil

Volgens surfweer kan het morgen een mooie dag worden en ik heb er al TE lang niet in gelegen.

Ik kan de hele dag dus moet ff morgenaaf kijken wanneer de wind er wat meer uitgaat en het getij gunstig is/evt anderen kunnen.

Meer liefhebbers?

Weergaven: 34

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Domburg was nix vandaag, alleen koud

Vandaag was Zvoort leuk.

Vanmorgen eerst met fietskar met 10.5 op pad: psssssst, lekke band+/- halverwege. Toch maar terug gelopen omdat apres SUP circa 12km slepen ook niet echt aantrekkelijk was.

Thuis toch maar de 9.6 gepakt omdat die ff wat makkelijker de trein in gaat, naar het station gelopen en met de trein naar Zvoort. Daar inmiddels 2uur later als gepland aan de waterkant was ik zo gehaast door de mooie lijntjes dat ik ff vergat de frontzipper van mijn pak dicht te doen. Gelukkig wist een beste golf me daarbij de eerste spoelpartij me aan te herinneren.  (mochten ze nog kanidaten voor 12weken zonder sex zoeken...tijdelijk een eitje voor mij!).

Boel na een fris intermezzo toch maar gesloten en lekker aan het aankloten geweest. Het was ook echt aankloten want eigenlijk niks lukte echt en en ik viel er onbehoorlijk vaak in op de stomste momenten...maar toch blij van het water af :)

Plankje en peddel kon meteen bij het paviljoen blijven liggen, dus het seizoen is nu echt begonnen.

 

Haha, mooi verslag Jeroen. (De 9'6 strikes back.) Zulke sessies herken ik. Moet dan altijd om mezelf lachen. Vooral omdat de volgende sessie meestal super gaat! Blijven we lekker hollands nuchter.

Ik kon niet maar Aloha zag er best ok uit vandaag. Liepen er wel nog ok golven?

De golven waren goed schouderhoog, redeijk clean en koud.

Na het hele naseizoen voornamelijk op Wijk te hebben gewindsurft was het weer ff wennen aan de timing op Zandvoort.

Hemelsbreed 20km??? maar zo,n totaal andere golf, blijft grappig.

Volgende keer idd gewoon weer rippen!

Er lopen leuke golfjes dus ik ga er zo in ter hoogte van vdBerg (bij Skyline).

ETA 10.00u ivm verplichtingen in de middag.

In Wijk heeft nu al de hoogte,  wacht op opkomend tij dan schouderhoog met een vieze NNO wind. Hopelijk NO net als gister en eergister.

Nou, het was wel aardig maar niet bijzonder.
Met de 10.5 heuphoog met wat uitschieters naar boven gepakt.

Iets meer wind als leuk was maar blij dat ik weer ff geplonst heb. 

Antwoorden op discussie

RSS

© 2024   Gemaakt door RoelvanN.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden