Stand Up Paddle Holland

Het forum met alles over Stand Up Paddle Surf, Sup Foil en Wing Foil

Helaas weer terug van Bidarte(Frankrijk)

Erg lekker weer gehad en over de surf viel zeker niet te klagen. Van lage summersurf tot echt serieuze omstandigheden.

Roel is nog niet terug... lucky B.

Weergaven: 489

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Ziet er erg mooi uit mannen!!!!

Volgens mij loopt het rechts beter! ;-)

Wanneer gaan we weer??

Mooie foto!

Hier een video geknutseld van de Gopro beelden die de laatste twee dagen zijn gemaakt. Lage maar cleane summersurf. Heerlijk!

Clean en heerlijke golf. Offshore windje erbij...... 

Let even niet op het board op de voorgrond maar op de pointbreak erachter. Lafitenia.

Deze gaat as zomer of wat eerder ;-) zeker bezocht worden. Is nml niet ver van Bidarte

Hou me op de hoogte. Ben altijd in voor nieuwe spots. :-)


Was prachtig. Moeten we zeker doen.. Maar dan die angry locals...


Patrick zei:

Let even niet op het board op de voorgrond maar op de pointbreak erachter. Lafitenia.

Deze gaat as zomer of wat eerder ;-) zeker bezocht worden. Is nml niet ver van Bidarte

Deze spot had ik op Google earth ook al gespot als mogelijke bestemming voor komende zomervakantie!

dat kan toch geen toeval zijn!?!?

Prima spot, geweldige herineringen, ook mn eigen grenzen tegen gekomen, als in leash breken en bijna niet meer terug aan de kant komen, dit was geen doorsnee dag uiteraard.

Door de jaren heen veel geweest, redelijk goede camping (playa acotz) met uitzicht plekken op de spot. De plee's zijn wat minder maar what the hell.

Plaatje van mn eerste campertje, tijdens 1 van de trips, op de camping, room with a vieuw.

Antwoorden op discussie

RSS

© 2024   Gemaakt door RoelvanN.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden