Stand Up Paddle Holland

Het forum met alles over Stand Up Paddle Surf, Sup Foil en Wing Foil

We hebben er lang op moeten wachten, maar de nieuwe 2011 Gong shapes zullen voor eind Juni in huis zijn. Voorraad is zeer beperkt door de grote vraag in Frankrijk naar deze boards. Uit de eerste container zijn van de volgende modellen elk 1 voor Supsurfing.nl gereserveerd.

 

Bambee: Vanaf€599.-

9'3" Start up (in demo/test)

10'2" Greedy (verkocht!)

9'10" Damn

12' NFA III (verkocht!)

12'6" Sherpa (verkocht)


Caribou: Vanaf €899,-

6'9" Mutant

7'4" Shake (in demo/test)

9'6" Soul (in demo/test)

9'9" Freak (optie)

10'10" Lord

De container was binnen enkele uren praktisch uitverkocht!!!
Volgens de laatste berichten zijn naast bovenstaande nog over:

Shortsups in alle lengtes

Eggs 7’2 en 7’4

Long Distance en race, 12’6 Rage, 12’6 Invader en Sherpa

Longboard 10’10 Lord en van de Curve line de Axone 10’5


Let op! Van laatstgenoemde shapes maar 1 of 2 boards op voorraad en de verwachting is dat deze ook verkocht zullen zijn voor eind volgende week. Mocht je interesse hebben in 1 van deze boards wacht dan niet te lang en reageer snel.

sales@supsurfing.nl

Click HIER voor meer info over de modellen

Weergaven: 400

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Hi flow.

 

De kortste momenteel in huis is de 6'9 Mutant.


Vandaag heb ik de 7'4 Shake(de 9'6 Soul en de 9'3 Start-up) in het water gehad.

Shake en de Soul(dof op de nose vanwege de anti-slip ;-))

 

En de 9'3 Start-up. Een shape uit de everywhere line.

Er stond veel wind en het zag er op de cams niet echt lekker uit dus ben met Joeri op vlakwater wat bezig geweest.

We hebben al wat ervaring met de Drops 7'10 opgedaan dus was zeer benieuwd wat de 7'4 ging doen. De 7'10 Drops is nml niet echt easy.

Ik heb afgelopen week met Patrice gesproken en die verzekerde mij dat de 7'4 echt andere koek is. De egg modellen zijn relatief gezien eenvoudig.

En dat is ook zo.

Een stuk gemakkelijker. En ook zonder Shortsup paddle tech nog goed recht te houden. Niet zoals een 11fter natuurlijk maar goed te doen en op snelheid te brengen dus dat gaat de pick-up een stuk eenvoudiger maken.

Ik verwacht dat ook de 6'9 goed te doen is. De 7'4 heeft meer rocker dan de 6'9, deze is als een longboard vlakker, wat gunstig is t.b.v. de voor/achter stabiliteit.

 

 

flowmaster zei:

mooi plankie, zag ik het goed op de plaatjes dat je ook een heeeeel korte hebt, hoe is dat dan.

 

(niet in je tuin bedoel ik, maar in de zee)

Het gaat echt de fish style op qua bodem shape, ben benieuwd hoe het surft, lijkt me heel vreemd zo'n kort board

Heb vandaag met de 9'3 Startup uit de Everywhere line de laatste zonnestralen gezien. Lekker nog even aan de paddle gehangen... het was nodig ;)

Lekker board, easy en ondanks beperkte lengte super om een tourtje mee te maken.

 

Afgelopen Dinsdag avond de Caribou Gong 9'6 Soul op Scheveningen.

2011 Gong Soul 9'6 from pat kruut on Vimeo.

Met enige regelmaat kwam er nog een leuke set binnenrollen en het was bijna helemaal clean.
Kan niet wachten om de Soul in wat hogere en krachtigere surf los te laten. Een echt classic longboard shape. Rails, outline, rocker heerlijk en een waardig vervanger van de Neverstick 2.
Op advies van Patrice: "put in the biggest fin on it and Njoy" heb ik de 9'6 niet met de standaard fin en sidefins gemonteerd maar de BigAss fin van de Neverstick zonder uiteraard de sidefins gesurft.
Meesterlijk eenvoudig om hem hoog in de golf te zetten en naar voor te lopen. Helaas waren de golven net wat te zwak om echt vol op de neus te gaan staan. De rails op dit board in combi met de vlakke rocker maken hem snel en vast in de golf. Eenmaal set up gaat Het op de rail in de golf en is er heel veel grip.

Can't wait for descent surf
leuk filmpie patrice

Thx peter.



flowmaster zei:

leuk filmpie patrice

Wat beeldmateriaal en 1e berichten van Chris en zijn Gong Sherpa/Carbon Mix paddle/alu adjustable paddle . Thx.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hoi Patrick,
 
Afgelopen tijd de eerste meters (5km) gevaren met de Sherpa, opvallend is de stabiliteit (wellicht ben ik al wat gewend) de cruise snelheid van 6 km/h (start glide tot 4 km/h gaat moeiteloos), met een max van 7 a 7,5 km/h maar daar moet je wel aardig voor aan het werk! Op de randmeren veel last van wier, dus een goede anti weed fin is wel een uitkomst. Ik hoop binnenkort nog op een tegenwind sessie en een goede downwinder om te kijken of de bovenstaande getallen moeiteloos of met een grote struggle behaald worden.
 
Hou je op de hoogte,
 
Chris
 
(PS 11 stedentocht tour werd ook behaalt met 6 a 7 km/h gemiddeld, dus het board heeft zeker potentie om toertochten als bovenstaande te realiseren)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anti-weed action!!!

En de kids having fun met de verstelbare alu paddle.

Duo Shortsup. Nice ;-)

Antwoorden op discussie

RSS

© 2024   Gemaakt door RoelvanN.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden