Stand Up Paddle Holland

Het forum met alles over Stand Up Paddle Surf, Sup Foil en Wing Foil

In container 5. Over een week of 3(eind Mei) binnen, is een NFA 10' beschikbaar.

De NFA 10'0:

Foto uit de shape-ruimte, ter illustratie van de sportieve surf rails van deze shape.

Easy door zijn 150 liter en vloeiende rockerlijn, maar wel met performance. Ruim inzetbaar OOK in niet optimale omstandigheden. Een golven scoor machine.

Deze epoxy/bamboo beauty kost € 720,-

Interesse in deze sportieve allrounder? Neem dan contact op via sales@supsurfing.nl

inzetbereik NFA 10'0

Weergaven: 290

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Wat is ie toch mooi hé?! Nog even geduld. Maar het wachten wordt straks zeker beloofd als ik de plaatsjes zo zie...

Ruilen voor mijn Gravity 10.2 ???

Is een collectors item, weet iedereen ;-)

(Evt. wil ik er nog wel iets bijleggen :-))

Collectors item? Kan wel zijn, meer performance dan menig recent stand up paddle board. En tot vorig jaar in andere kleurstelling in de Dropsup line-up.

Ik geef 't toe..ben te hebberig (maar vind die Bamboo serie gewoon mooi).

Vandaag even geknuffeld met m'n Gravity, opgepoetst, 4 vinnetjes er weer op...klaar voor zondag!

lekker fimpje, hoop dat het morgen ook zo is, ben ik al tevreden.

Thats the spirit. Have Fun!!

Marcel zei:

Ik geef 't toe..ben te hebberig (maar vind die Bamboo serie gewoon mooi).

Vandaag even geknuffeld met m'n Gravity, opgepoetst, 4 vinnetjes er weer op...klaar voor zondag!

De dude met de bekende alu-paddle, daar issie weer!

Niks mis met die Gravity ook zou je zo zeggen!!! Have fun daarop morgen Marcel!

 

Ben erg benieuwd naar de NFA 10'0. Mooi istie iiig en als ie zo lekker gaat als de 11 is het helemaal relaxed.

waterman zei:

Collectors item? Kan wel zijn, meer performance dan menig recent stand up paddle board. En tot vorig jaar in andere kleurstelling in de Dropsup line-up.

Antwoorden op discussie

RSS

© 2024   Gemaakt door RoelvanN.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden