Stand Up Paddle Holland

Het forum met alles over Stand Up Paddle Surf, Sup Foil en Wing Foil

Go-Pro HD Hero 960 camera is een Betaalbare, Compacte en Waterdichte Actioncam waarmee je onder alle omstandigheden outdoor actie in super HD kwaliteit filmt!

 

Leg Haarscherp beeld en geluid vast met de Go-Pro HD Hero 960 camera die dezelfde Hoge 960p, 720p en 480p Beeldkwaliteit en Geluidskwaliteit bezit als die van z’n oudere broer de Go-Pro HD Hero Camera! Leg daarnaast nog meer actie vast dan ooit tevoren met de fenomenale 170 graden lenshoek! De GoPro cam kan tot 60 meter onder water met de meegeleverde Waterdichte en Schokbestendige polycarbonaat behuizing. Dit maakt de camera natuurlijk uitermate geschikt voor duiken, desnoods op het asfalt! Vanzelfsprekend bevestig je de actioncam waar dan ook met de standaard meegeleverde mounts. Mocht er iets onverwachts gebeuren dat je hoe dan ook moet vastleggen, dan begint de GoPro 960 gelijk met filmen als je de camera aanzet met de nieuwe One Button Mode! Film met deze GoPro tot bijna zes uur 920p actie met een 32GB SD card en zet je actiebeelden vervolgens Eenvoudig op je computer met USB. Ben je op zoek naar een Betaalbare ‘heavy duty’ actioncam die alles filmt en dat Haarscherp? Dan is de Go-Pro HD Hero 960 een uitermate geschikte keuze!

Camera en div mounts inclusief:

Deze uitvoering mist wat opties tov de GoPro HD 1080p.

Missing from the HD HERO 960 are 720p @ 60fps, 1080p video, and the HERO BUS expansion port in the rear of the camera that will let you take advantage of GoPro’s forthcoming BacPac accessories – LCD screen & Battery Extension – are

 

 

Maar kost een stuk minder. € 219,-

Uit voorraad leverbaar. sales@supsurfing.nl

 

 

 

 

Weergaven: 339

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Heb jij die doekjes erin Patric want ik ben behoorlijk mistig na een kwartier

Ik heb ze nog niet geprobeerd. Jeroen zal de eerste zijn die ze gaat testen.


Zelf heb ik er na een kwartier nog geen last van. Camera zo droog mogelijk in de behuizing doen en zorgen dat het temperatuurs verschil met buiten zo klein mogelijk is. Evt van te voren buiten leggen en dan de behuizing sluiten.

Vol in de airco drogen en daarna sluiten kan ook helpen.

 

flowmaster zei:

Heb jij die doekjes erin Patric want ik ben behoorlijk mistig na een kwartier

Damn, mijn post die ik had getypt is kwijt, nog eens:

 

Ik heb er eigenlijk vrijwel nooit last van, 1 x volgens mij tijdens een lange sessie. Ik laat de behuizing dan ook altijd dicht en maak hem alleen maar open als ik de camera eruit moet halen om de beelden op de pc te zetten. Dit doe ik dus in "veilige" omstandigheden d.w.z. niet aan het strand, direct na een sessie of in andere omstandigheden waar iets mis kan gaan (ik ken mezelf).

 

M.b.t. die mounts btw; gewoon plakken zou ik zeggen. Patrick heeft de mijne geplakt en die zit als een huis. Weet niet of hier extra montagekit voor is gebruikt. Af en toe wel camera richten en aandraaien idd als je terug naar de line up hebt gepaddled maar dat is ook als je een plug in je board zet.



HI Pat,
Screenshotje: volgens mij werd jij ergens heel blij van!
;o)
Grtz

 

 

Ik was zowiezo blij.... 24 Celsius boven en onder water en golven.

Ben vrij snel tevreden ;)



Wat beelden van Lanzarote 2010.

Redelijk vlotte montage gedaan van 2 fragmenten uit een sessie. Geen audio..

Smooth!
Hoor net dat wij vandaag ook 24 graden BOVEN water gaan halen. Oleeee! De zomer komt eraan.

Scheveningen 15 maart 2011 met de GoPro 1080, stand 2: 720 p @ 30 fps = ook op GoPro 960.

 

Antwoorden op discussie

RSS

© 2024   Gemaakt door RoelvanN.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden