Stand Up Paddle Holland

Het forum met alles over Stand Up Paddle Surf, Sup Foil en Wing Foil

Go-Pro HD Hero 960 camera is een Betaalbare, Compacte en Waterdichte Actioncam waarmee je onder alle omstandigheden outdoor actie in super HD kwaliteit filmt!

 

Leg Haarscherp beeld en geluid vast met de Go-Pro HD Hero 960 camera die dezelfde Hoge 960p, 720p en 480p Beeldkwaliteit en Geluidskwaliteit bezit als die van z’n oudere broer de Go-Pro HD Hero Camera! Leg daarnaast nog meer actie vast dan ooit tevoren met de fenomenale 170 graden lenshoek! De GoPro cam kan tot 60 meter onder water met de meegeleverde Waterdichte en Schokbestendige polycarbonaat behuizing. Dit maakt de camera natuurlijk uitermate geschikt voor duiken, desnoods op het asfalt! Vanzelfsprekend bevestig je de actioncam waar dan ook met de standaard meegeleverde mounts. Mocht er iets onverwachts gebeuren dat je hoe dan ook moet vastleggen, dan begint de GoPro 960 gelijk met filmen als je de camera aanzet met de nieuwe One Button Mode! Film met deze GoPro tot bijna zes uur 920p actie met een 32GB SD card en zet je actiebeelden vervolgens Eenvoudig op je computer met USB. Ben je op zoek naar een Betaalbare ‘heavy duty’ actioncam die alles filmt en dat Haarscherp? Dan is de Go-Pro HD Hero 960 een uitermate geschikte keuze!

Camera en div mounts inclusief:

Deze uitvoering mist wat opties tov de GoPro HD 1080p.

Missing from the HD HERO 960 are 720p @ 60fps, 1080p video, and the HERO BUS expansion port in the rear of the camera that will let you take advantage of GoPro’s forthcoming BacPac accessories – LCD screen & Battery Extension – are

 

 

Maar kost een stuk minder. € 219,-

Uit voorraad leverbaar. sales@supsurfing.nl

 

 

 

 

Weergaven: 339

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Ik heb nog geen inserts in mijn boards, maar vrees ook dat als het echt lomp is dat ook maar beperkt houd als er wat tegenaan komt dus ben nog aan het nadenken over betere opties om de camera te zekeren.

Een van de dingen die ik overweeg om hem gewoon vast te zetten met de plakvoetjes en een plug met Marlow touwtje IN de neus te zetten om daar de camera aan te zekeren.

Schiet het plakvoetje dan los, heb je in ieder geval de camera nog.

 

De Misses heeft ivm matig herstelde trommelvliezen al aangeboden bij echte big-days met de camera op de rotsen te gaan zitten i.p.v vooraan met haar bodyboard te gaan pielen dus het gaat goed komen.

Het aftellen is in ieder geval begonnen!

 

 

 

 

 

hebben jullie trouwens nog tips hoe de camera bomvast aan de peddel is te bevestiggen?

 

Extra lijntje om te zekeren is idd de manier.

Jeroen van Gessel zei:

Ik heb nog geen inserts in mijn boards, maar vrees ook dat als het echt lomp is dat ook maar beperkt houd als er wat tegenaan komt dus ben nog aan het nadenken over betere opties om de camera te zekeren.

Een van de dingen die ik overweeg om hem gewoon vast te zetten met de plakvoetjes en een plug met Marlow touwtje IN de neus te zetten om daar de camera aan te zekeren.

Schiet het plakvoetje dan los, heb je in ieder geval de camera nog.

 

De Misses heeft ivm matig herstelde trommelvliezen al aangeboden bij echte big-days met de camera op de rotsen te gaan zitten i.p.v vooraan met haar bodyboard te gaan pielen dus het gaat goed komen.

Het aftellen is in ieder geval begonnen!

 

 

 

 

 

Eerst een ducktapje om de paddle waar de cam moet komen en dan de Ride Hero klem op de tape. Dit voorkomt schuiven.

Nadeel vd cam op de paddle is dat je hem goed voelt tijdens het peddelen.

 

Jeroen van Gessel zei:

hebben jullie trouwens nog tips hoe de camera bomvast aan de peddel is te bevestiggen?

 

Mijn fcs insert op de neus van de 12' gun heeft al heel wat Bidart golven doorstaan en geeft me een echt zeker gevoel. Heb het bij Vandenberg laten doen en als je zorgt voor voldoende versteviging moet dat toch voldoende zijn denk ik. Ik zie de insert dan niet zo snel uitbreken. En als het echt groot wordt, snapt een board wellicht eerder dan de bevestiging...Plakkertjes zou ik in dat soort condities niet zo snel inzetten die gaan zeker eerder los en want dan heb je direct krassen op de behuizing voor het lensje. Extra leash is goed idee wellicht. 

 

Ik heb een klemsetje voor de camera op de peddel. Even een tapeje om de peddel anders is het te glad. Gaat goed. Maar als het groot/choppy is wil je dit niet overigens want je merkt het extra gewicht echt en je knalt dan op ongewenste momenten toch tegen je board etc.

Overigens is een chest strap wellicht dan een betere optie (hoewel je ook moet opletten met op je board klauteren) en indien groot een helmpje met camera!

Heb gekite met camera op helm en dat ging super goed. Overigens vind ik een helmpje met stevige/rommelige condities sowieso een aanrader.

En maat van mij in NZ heeft net zijn board tegen het hoofd gekregen. Board meets hoofd is geen pretje om van vinnen helemaal te zwijgen. Maar dat is een andere topic.

Er zitten standaard al leuke mounts bij de GoPro HD960. BV de headstrap. Geeft leuke beelden.

Bij mij houden de meegeleverde plak camera mounts prima hoor, spoelproof, je moet wel eens wat recht richten maar dan kun je weer.

Beslaan van de lens is weer wat anders, heel anders op de motor bijvoorbeeld, daar heb je het niet en kun je blijven filmen, tijdens het suppen is warm en koud (water) ff anders dus. condensssssshit

Ik ben er nog niet uit, foto's maken om de vier secondes prima, maar filmen hmmmmmmmmmmmm

dat is een wellicht domme vraag die ik heb: je kunt er dus ook gewoon foto's mee maken?

maar dan wsl. alleen fotoseries want je kunt onmogelijk steeds op een knopje drukken.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nieuw voor dit jaar zijn de anti fog inserts.

 

Prevent your camera’s housing from fogging, even in cold temperatures/humid environments. Great value and performance: includes 3 sets of anti-fog inserts. Each set lasts 4-5 uses and can be dried in an oven (3 minutes) and used again. What’s Included:
  • 3 Sets of Anti-Fog Inserts
Een pack met 3 setjes kost € 20,- (en op voorraad :-)  )

Ja idd gewoon foto's maken gaat ook.


Enkel, 3 achter elkaar, of om de x aantal seconden etc.

 

Photo

  • Resolution: 5 megapixel
  • Capture Modes: Single shot, photo every 2, 5, 10, 30 or 60 secs.; 3 photo burst; self-timer

 

 

peter "wakelimana" zei:

dat is een wellicht domme vraag die ik heb: je kunt er dus ook gewoon foto's mee maken?

maar dan wsl. alleen fotoseries want je kunt onmogelijk steeds op een knopje drukken.

 

Ik maak juist alleen maar film. En trek hier dan weer screenshots uit.



flowmaster zei:

 

Ik ben er nog niet uit, foto's maken om de vier secondes prima, maar filmen hmmmmmmmmmmmm

Antwoorden op discussie

RSS

© 2024   Gemaakt door RoelvanN.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden