Het forum met alles over Stand Up Paddle Surf, Sup Foil en Wing Foil
Tags:
Helaas door omstandigheden kan ik niet doorvaren in de winter. Ben allergisch voor nieuw neopreen , spul wat vrij komt met het vulcaniseren van het pak Mijn pak nu is 1 jaar door iemand anders gebruikt zodat die rommel eruit spoelt. Schoentjes is het probleem.
Als Matuse hetzelfde limestone based #40 Yamamoto neoprene gebruikt als Nineplus, dan zou dit ook een optie kunnen zijn.
Vanaf November is de W3(worlds warmest wetsuit) beschikbaar in het nieuwe yamamoto. Dit pak is 6/5/4/ mm super flexibel, warm en light door de speciale neopreen variant die Yamamoto heeft ontwikkeld. Uiteraard gebruikt Nineplus ook voor de 5/3 , 4/3 , 3/2 het nieuwe neopreen.
Edit. Als mijn info klopt gebruikt ook Patagonia het zelfde yamamoto # 40.
Zou de oplossing kunnen zijn voor je ed>
Doorsuppen of surfen in de winter zou dan ook geen probleem moeten zijn.
Te krijgen/bestellen bij????
waterman zei:Als Matuse hetzelfde limestone based #40 Yamamoto neoprene gebruikt als Nineplus, dan zou dit ook een optie kunnen zijn.
Vanaf November is de W3(worlds warmest wetsuit) beschikbaar in het nieuwe yamamoto. Dit pak is 6/5/4/ mm super flexibel, warm en light door de speciale neopreen variant die Yamamoto heeft ontwikkeld. Uiteraard gebruikt Nineplus ook voor de 5/3 , 4/3 , 3/2 het nieuwe neopreen.
Edit. Als mijn info klopt gebruikt ook Patagonia het zelfde yamamoto # 40.
Zou de oplossing kunnen zijn voor je ed>
Doorsuppen of surfen in de winter zou dan ook geen probleem moeten zijn.
Welkom bij
Stand Up Paddle Holland
© 2024 Gemaakt door RoelvanN. Verzorgd door