Stand Up Paddle Holland

Het forum met alles over Stand Up Paddle Surf, Sup Foil en Wing Foil

SUP gaat gewoon door met groeien. Steeds meer ondernemers stappen in SUP. En gaan bijdragen de sport bekend te maken.

Leuk is dat Wake2wake gestart is met het aanbieden van SUP op een interessante manier. In de omgeving van Amsterdam bij IJburg gaan ze Downwinders, Cruise en SUP als fitness instrument aanbieden. En het leuke is dat Patrick Steentjes zich heeft laten inspireren op ons Stand Up Paddle Holland event in Wijk aan Zee. Na die zondag was hij overtuigd van de potentie van de sport door alle enthousiaste bezoekers en deelnemers. 

Check www.wake2wake.nl voor meer info.  

Patrick geeft aan aankomende zondag vanaf elf uur in de haven van ijburg te vinden te zijn en iedereen die wil kan voor een tientje een uurtje boarden. Reserveren voor een bepaalde tijd kan op info@wake2wake.nl. IJburg wordt supcity!

Weergaven: 291

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Dat ziet er mooi uit! Een goede diversiteit binnen zijn bedrijf zo te zien.

Stand Up Paddleboards passen ook goed binnen de Oefentherapie/ Fysiotherapie vanwege de corestability die je nodig hebt. Rugklachten? Even een eindje SUPpen! Alleen jammer dat het oefenmateriaal nogal prijzig is.. ;)
Thanks Roel,

Om ook maar gelijk in actie te komen nodig ik alle suppers van dit forum uit om snel een keer uit te varen vanuit IJburg voor een stevige downwinder op het markemeer.
Ik hou de wind in de gaten en dan stuur ik een berichtje als het zover is.
het is nu mooi weer ;-) ik ga mee ;-)
Dit jaar moet dat er maar eens van komen met een lekkere noordenwind!
Je bent van harte welkom Hans. Vanaf april starten we sup droppings die ook zonder wind erg leuk moeten worden. We gaan proberen op plaatsen terecht te komen waar je zonder begeleidingsboot niet snel zou komen. Als je je via mijn website op faceboek meld dan kan ik je goed op de hoogte houden. Uiteraard zal ik ook via sup holland van mij laten horen.
Fijn weekend
patrick

beste patrick

ik zie leuke activiteiten op jouw site, ook voor bedrijven.

heb je hier nog een mail over gestuurd.

gr. Peter

Antwoorden op discussie

RSS

© 2024   Gemaakt door RoelvanN.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden