Stand Up Paddle Holland

Het forum met alles over Stand Up Paddle Surf, Sup Foil en Wing Foil

Afgelopen maandag nog een heerlijk rondje gepaddeld bij zo'n 6 a 7 graden. Mij niet bewust van de weersvoorspellingen van de komende dagen. Anders had ik er nog een rondje aan vast geknoopt.

Weergaven: 107

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Ik was eigenlijk van plan morgen nog ff een rondje te gaan doen. Zolang het niet of nauwelijk waait, je een goed pak(met cap)+schoenen en handschoenen hebt kun je heel lang doorpeddelen.
Vrijdag ziet er ook suppable uit. Een metertje noordswell bij 6 of 7 seconden periode en 5knts wind uit zuid. Hopen dat die voorspelling blijft staan....Oja, het wordt ook maar 2 graden, maar zonder wind vind ik dat geen enkel probleem. Gewoon hard doorpeddelen!

Stoked!
Tja. Ik wil van t weekend ook nog wel een rondje maken. Zo goed als bladstil bij slechts een graad of 2. Volgende week komt er een straffe Oostenwind te staan bij min 2. Brrrrrr....


Ewald zei:
Tja. Ik wil van t weekend ook nog wel een rondje maken. Zo goed als bladstil bij slechts een graad of 2. Volgende week komt er een straffe Oostenwind te staan bij min 2. Brrrrrr....

Waar ga je een rondje doen? Want ik mag misschien van de fysio ook weer proberen het water in te gaan ;D
Net terug van ruim 1.5u peddelen bij Bloemmendaal :)
Glassy, heeeeel licht tikje Oost erin waardoor de golven van heup-borst hoog lekker bleven hangen.
Was frisjes, maar niet koud.
Geen gemotoriseerde wielen tot mijn beschikking dus met het fietskarretje heen en weer :)

Ziet er goed uit jeroen. Zeiltje erop en gaan!



Jeroen van Gessel zei:
Net terug van ruim 1.5u peddelen bij Bloemmendaal :)
Glassy, heeeeel licht tikje Oost erin waardoor de golven van heup-borst hoog lekker bleven hangen.
Was frisjes, maar niet koud.
Geen gemotoriseerde wielen tot mijn beschikking dus met het fietskarretje heen en weer :)

Dit board heeft geen mastrail dus het was gewoon peddelen wat wel prima is. Hang fives met een zeil erbij zijn best lastig+ niet hoeven optuigen scheelt toch ook een hoop tijd.
Bedoelde dat deze setup met wieltjes ook zonder fiets te besuppen is. ;o))

Evt natuurlijk ook met een prikstok of Big Kahuna stick

Prima voor je balance met twee wieltjes haha





Jeroen van Gessel zei:
Dit board heeft geen mastrail dus het was gewoon peddelen wat wel prima is. Hang fives met een zeil erbij zijn best lastig+ niet hoeven optuigen scheelt toch ook een hoop tijd.


saskia zei:


Ewald zei:
Tja. Ik wil van t weekend ook nog wel een rondje maken. Zo goed als bladstil bij slechts een graad of 2. Volgende week komt er een straffe Oostenwind te staan bij min 2. Brrrrrr....

Waar ga je een rondje doen? Want ik mag misschien van de fysio ook weer proberen het water in te gaan ;D

Blijkt de zaterdag al ingevuld te zijn en op zondag zal er waarschijnlijk ook niet veel tijd overblijven. Misschien aan t eind van de middag. Dat zal dan wel een rondje boei (H1W2) worden. Dat betekent mijn board over de dijk gooien, de Workummer vaart uit en een stukje het IJsselmeer op. Ik post nog wel zodra t doorgaat!
vandaag werd 't niks en vannacht gaat 't vriezen zonder wind. Ben benieuwd of binnenwater nog open is morgen...
Nou als t nog even blijft vriezen, dan is 't afgelopen op binnenwater. Kon er nog net langs :)

Yep,

En alarm voor suppers met alu peddels! handschoenen of peddelgrip!

Antwoorden op discussie

RSS

© 2024   Gemaakt door RoelvanN.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden