Het forum met alles over Stand Up Paddle Surf, Sup Foil en Wing Foil
Beetje mixxed feelings.
Ik vind het super om zelf te doen en heel knap/inspirerend wat die gasten doen, en zet het echt aan om er nog harder voor te gaan.
Visueel haalt het het echter in dit soort omstandigheden niet in de verste verte bij het normale surfen of windsurfen. Het ziet er dan uit als nog een sport in wording waarbij de echte sterren die de grenzen gaan verleggen nog moet komen.
Puur om naar te kijken, en dan vertaal ik het naar hoe zou zoiets bekeken worden op zeg StudioSport door niet sup-er vind ik het leuk, goed vertaalbaar naar van, dat zou ik evt ook kunnen, maar niet briljant.
Als het puur om visueel gaat moet je kiten kijken, dr is niets wat langere golfritten maakt, dit aantal cutbacks en hoger springt als dat, als je op de dijk bij westkapelle windkracht zeven bij zuidwest kijkt valt zelfs windsurfen totaal weg in het niets.
(ik ben geen kiter hoor, ff voor de goede orde)
neemt niet weg het respect als je weet hoe moeilijk the real deal is, maar in de ogen van onderuitgezakt tv kijkende dikworders zou i.d.d iets kunnen ontstaan als... dakankook
mogelijk dat daar weer iemand van de stoute schoenen aantrekt en zich opgeeft voor les, hi hi
Kiten is vanaf zeg 4-7bft ook spectaculairder om te zien als windsurfen.
Het is niet mijn ding, maar dat doet niets af aan de "oogbaarheid" ervan.
Wellicht dat SUPen juist zo,n succes is/wordt omdat de TV-hangers hierbij idd wel het idee hebben, dat zou ik ook kunnen waarbij ff een filmpje van meneer Slater kijken je jezelf zo,n ontzettende (uitgezakte in vergelijk duidelijk veel minder fitte) extreem onhandige kluns voelt wardoor je er niet eens aan begint.
flowmaster zei:
Als het puur om visueel gaat moet je kiten kijken, dr is niets wat langere golfritten maakt, dit aantal cutbacks en hoger springt als dat, als je op de dijk bij westkapelle windkracht zeven bij zuidwest kijkt valt zelfs windsurfen totaal weg in het niets.
(ik ben geen kiter hoor, ff voor de goede orde)
neemt niet weg het respect als je weet hoe moeilijk the real deal is, maar in de ogen van onderuitgezakt tv kijkende dikworders zou i.d.d iets kunnen ontstaan als... dakankook
mogelijk dat daar weer iemand van de stoute schoenen aantrekt en zich opgeeft voor les, hi hi
Welkom bij
Stand Up Paddle Holland
© 2025 Gemaakt door RoelvanN. Verzorgd door