Het forum met alles over Stand Up Paddle Surf, Sup Foil en Wing Foil
Wie gaat er nog het water in vandaag? Er zou nog een kleine golf moeten lopen vandaag.
Volgens de voorspelling in het noorden!!
Tags:
He Patric,
Ik was op domburg vanmorgen, twas idd rest (je), toch liep het wel aardig, er liggen leuke zandbankjes bij de dijk.
Ben nog in mn 5/4 bezig, sodeknetters wat was het warm, handschoenen en cap moet ik al helemaal niet meer aan denken.
Jammer dat ik het zo laat zag anders hadden we misschien samen kunnen gaan
en patrick? was het nog wat? ik keek op de beachcam scheveningen. Daar was het niet veel meer.
ik ben niet meer geweest.
gr. peter
Tsja ik hab de berichten bekeken en nog wat dingen gecheckt en besloten om naar wijk te rijden. Daar een lekkere sessie gehad. Super clean met knie tot heuphoge golven. Lang en met net voldoende kracht nog. Stond op de nieuwe Gong NFA 11' en dat was erg lekker.Lange ritten gemaakt.
Goede vibes in het water ook.
"Shortsup Marc" was op de Gong Mutant 6'9 bezig en dat ging super. Ondanks de niet al te hoge golven was hij behoorlijk aan het rippen. Long en shortsup was prima vanmiddag. Lekker weer en idd de 5mm is overdone. Zeker als je bezig bent op de NFA. ;-)
Het zou morgen nog iets lager zijn, maar er kan nog wat lopen. iig de laatste kans voor flatness tot Maandag??
Als er nog last minute info voor morgen is dan hoor ik het graag. ;-)
Vandaag werkdag tot laat, morgen weer een waterdag, ziet er wel flat uit.
Tip, kijk eens wat er in france gebeurt komende week qua swell, gaat ook in Wimereux gebeuren.
Ik moet nog ff sjekken of ik het qua werk, rijtijd en getij ga redden zelf.
Viel reuze mee best leuke rollertjes die erg lang liepen en ontzettend clean, 10.6 gebruikt en echt lekker gespeeld vandaag
tsjonge en niet effe bellen he!!! Had nog wel wat willen suppen vandaag.
He das Jammer, ik schreef gister al vandaag een waterdag, ik hoor nix dus ik denk, die kan nie.
Volgende keer bellen we.
Aangezien het steeds lager leek te gaan worden had ik er ook niet meer op gerekend dat er nog iets ging lopen. Voorspelling was flatterteflat tot Maandag.....
Maar er was dus toch nog wel wat te scoren dus!!
flowmaster zei:
He das Jammer, ik schreef gister al vandaag een waterdag, ik hoor nix dus ik denk, die kan nie.
Volgende keer bellen we.
Welkom bij
Stand Up Paddle Holland
© 2025 Gemaakt door RoelvanN. Verzorgd door