Stand Up Paddle Holland

Het forum met alles over Stand Up Paddle Surf, Sup Foil en Wing Foil

Hoe transporteren jullie, jullie SUP board ?

 

Als je dat op het dak doet, doe je dat dan rechtstreeks op het dak ?

 

Zoals ze hier tonen ? http://www.youtube.com/watch?v=3gaMSnKlw2Q&feature=player_embedded

 

Of beter op een deftige bagagedrager ?

 

Ik heb er namelijk nog geen bagagedrager voor mijn wagen.

Weergaven: 3280

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Erg mooi systeem... zal niet cheapcheap zijn. Thule kennende.

$179.95 bij Amazon, op de site van Thule kan ik het niet vinden, zal bij ons waarschijnlijk nog niet beschikbaar zijn.

Mooi systeem met de kabels erin. Zeker fijn tegen de gelegenheidsdief. Hoewel Erwin deze zomer drie boards in Frankrijk is kwijt geraakt omdat de straps met kabel erin gewoon waren doorgeknipt! ;o((

 

 

Voor iedereen die al een imperiaal heeft en een goede en vooral ook snelle oplossing kan waarderen, check de Garb straps van Northshore Inc. Ik gebruik ze al een jaar, scheur er het hele land mee door en het werkt super t/m drie Sups op je dak. De snelheid is vooral fijn als je weer eens in de regen staat te klooien kan ik je vertellen uit eigen ervaring. En verder weer net een minuut eerder op het water of aan de piepers!

 

 

 

 

 

Thule heeft een heel mooi systeem ontwikkeld voor het vervoer van je sup zodat de bodem van je board, en ook je auto niet beschadigd. Ik heb ze alleen nog niet gezien op de site.

 

Aha spuit elf. Ik zie net dat er al een filmpje gepost was...



RoelvanN zei:

Mooi systeem met de kabels erin. Zeker fijn tegen de gelegenheidsdief. Hoewel Erwin deze zomer drie boards in Frankrijk is kwijt geraakt omdat de straps met kabel erin gewoon waren doorgeknipt! ;o((

 

Daarvoor heb ik het buddha systeem, weegt wel wat, 82 kilo's maar is wel overal even duidelijk.

 

 

 

 

Misschien een gat in de markt voor de vakanties..Rent a Buddha.;o)

 

Qua kosten effinciency? Hoeveel kilo vlees gaat er per week in? Wat is die hond groot!

 

Of je verstopt je ladder zodat ze er niet bij kunnen!!..

 

Sjezus. Zo'n grote bus en dan kunnen die boards nog niet binnen Ik zeg schot eruit en naar binnen die boards. En aan een Budha heb je nikx als de boards op dak liggen toch?  ;-)

 

Echt wel, jij gaat echt niet in de buurt komen, hij is meertalig heel overtuigend in het brengen van die boodschap
Bijlagen:


RoelvanN zei:

Misschien een gat in de markt voor de vakanties..Rent a Buddha.;o)

 

Qua kosten effinciency? Hoeveel kilo vlees gaat er per week in? Wat is die hond groot!

 

20 kg droge broken per twee weken, aangevuld met 10 kg vlees en weet ik hoeveel pasta en rijst

komt neer op twee grote bakken per dag, duseuhhhh iets meer dan wat ik opkan.

hij is nog maar net twee geworden, ik denk dat we, net als zn pappie , eind jaar 3 op 90 kg gaan uitkomen, das een mooi gegeven als je kijkt dat hij bij de laatste keuring perfect was qua bouw/grote en vetgehalte, dat laatste mocht iest meer zijn zelfs, maar goed, hij krijgt ook veel beweging dus ja.

 

Ha die mastino 'brings back memories'! Ik had er ook zo een beige, geweldige honden! Nu 2 dogjes.. en zeker helpen die om het 'rustig' op het strand te hebben op de een of andere manier;)

Alleen hou je met die 2 in de auto er bij weer weinig ruimte over voor je board.. maar ik kan tot 9.0 aan het plafond hangen dus het gaat net!

Bijlagen:

Antwoorden op discussie

RSS

© 2024   Gemaakt door RoelvanN.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden