Stand Up Paddle Holland

Het forum met alles over Stand Up Paddle Surf, Sup Foil en Wing Foil

Zijn er al suppers die van plan zijn om 28 mei naar Zuid Frankrijk af te reizen voor de SUP Cup? Wellicht kunnen we dan een gezamenlijke Nederlandse uittocht organiseren.

 

Groeten,

Ewald.

Weergaven: 99

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Ja. Ik ga mee. Met Miriam. Wij willen vliegen (kunnen alleen het weekend weg) nog een plekkie op het dak voor twee boards???? :))))


RoelvanN zei:

Ik ben nog aan het overwegen. Als ik ga dan waarschijnlijk met de auto. Vorige jaar was het erg leuk en heel prima georganiseerd. Ik ga zeker weer naar de Euro SUP Championships.

 

Let wel. Dit jaar zijn het echter niet de Euro SUP Championships in St. Maxime! Dus als ik moet kiezen dan denk ik dat ik St Maxime laat 'varen'.

 

Zodra meer bekent via EuroSup over de plaats en datum van de Euro Championships zal ik het op het forum posten!

 

 

 

 

Ik ben nog aan het overwegen. Als ik ga dan waarschijnlijk met de auto. Vorige jaar was het erg leuk en heel prima georganiseerd. Ik ga zeker weer naar de Euro SUP Championships.

 

Let wel. Dit jaar zijn het echter niet de Euro SUP Championships in St. Maxime! Dus als ik moet kiezen dan denk ik dat ik St Maxime laat 'varen'.

 

Zodra meer bekent via EuroSupA over de plaats en datum van de Euro Championships zal ik het op het forum posten

Waar wareb de EURO SUP Championships,in Hamburg?

Nee afgelopen jaar waren ze in St maxime. Dit jaar wordt het echter een andere lokatie. 

 

Betekent ovgns niet dat St Maxime 2011 niet leuk gaat zijn maar de internationale Pro riders zullen zich iig focussen op de Euro Championship race. De Euro Sup Association is nog in overleg waar de race gaat plaatsvinden.



Morene zei:

Waar wareb de EURO SUP Championships,in Hamburg?

Ik hoop zeker hier tijd voor vrij te kunnen maken en een paar dagen naar t zonnige Zuiden af te reizen. Het zou natuurlijk een stuk gezelliger en voordeliger zijn om het vervoer en eventueel overnachting te delen. Tegen die tijd nog even contacten Roel?

Antwoorden op discussie

RSS

© 2024   Gemaakt door RoelvanN.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden