Stand Up Paddle Holland

Het forum met alles over Stand Up Paddle Surf, Sup Foil en Wing Foil

SUP Logboek. Hoeveel dagen heb je gesupped in 2011 en wat is je plan voor 2012?

Ik ben wel heel benieuwd naar de resultaten van onze Sup enthousiastelingen.

Hoeveel heb jij gepeddeld in 2011. Vond je dat prima, onder/boven verwachting en wat is je verwachting voor 2012?

Share je log en goede voornemens hier;o))

0 tot 10 keer:

10 tot 25 keer:

25 tot 50 keer:

50 tot 75 keer:

75 tot 100 keer:

Vaker dan 100 keer

Weergaven: 287

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Ik hou Session log bij:  http://www.sessionlogs.com/jeroensurf , wat voor het (water)sporten erg handig is.

Bij geen tot weinig wind ben ik lekker aan het suppen en tegen de tijd dat het daarvoor onaangenaam begint te worden qua wind kan ik windsurfen, dus dat is een prima combi.

Voor de enorme rommelgolven of dikke close-out beachbreaks heb ik nog een bodyboard waar ik vroegah heel fanatiek mee was maar tegenwoordig dus nog maar 2x per jaar pak.

2011 was een voor mij doen heel slecht jaar doordat er in eind mei een tumor op mijn voet werd gevonden (gelukkig goedaardig) waaraan ik meermaals geopereerd werd, wondinfectie etc...kortom mijn hoogseizoen was butt en ik stond pas weer in sept op de plank!

Alles bij elkaar ben ik daardoor in 2011 "slechts" 126x op/in het water geweest:)

Windsurf 63sessies

SUP 62 sessies

Bodyboard 2x

Ervan uitgaande dat ik dit jaar helemaal fit blijf en niet weer geopeerd hoef te worden ga ik ervan uit dat 2012 toch wel een 175sessies worden met meestal een vrij evenwichtige verdeling SUP/windsurfen.

Wat wel helpt om zoveel dagen te maken zijn de 2 weken Bretagne en 4 weken Maui-Hawaii die gepland staan :)

 

Ik ben het afgelopen jaar net begonnen met suppen, samen met een vriendin. Toen we het eenmaal onder de knie hadden steeds enthousiaster geworden en zo vaak mogelijk nog gegaan op vrije dagen!!
Voor komend seizoen hopen we zeker het aantal peddel dagen flink uit te breiden!! Hebben al een paar leuke routes in ons hoofd die we willen uitproberen!!
Op vakantie met de boot gaan de planken mee en kunnen we al suppend de omgeving verkennen! (zijn trouwens 'gewone' surfplanken, dus als het waait en we zijn op een leuke plas gaat het zeil erop!! Multifunctioneel dus!!

Ik ben vorige zomer begonnen en ik denk dat ik toch wel tussen de 25 tot 50 keer ben geraakt.

Ik hoop in 2012 over de 100 te geraken :-)

En dan ook eens mijn eerste golven mee te pakken.

In 2011 tot mijn verbazing maar 27x op de SUP gestaan, wel meestal in de golven. Zowel superclean op Ouddorp, mooie sessies in Bretagne en Wales en een paar keer op vlak water om gewoon lekker buiten te zijn of stabiliteit te oefenen.

Nu in 2012 al weer 7x, waarvan 5x in mooie golven.

Hopelijk volgen er nog veel mooie sessies in 2012, maar ben ook veel weg vanwege werk. Verwacht tussen 30 en 40x uit te komen.

Antwoorden op discussie

RSS

© 2024   Gemaakt door RoelvanN.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden