Stand Up Paddle Holland

Het forum met alles over Stand Up Paddle Surf, Sup Foil en Wing Foil

Te koop zeer mooie Fanatic Fly Race 12.6 x 30.5!

Evt. met een nwe op maat gemaakte boardbag!

Ik doe deze weg omdat ik deze ontgroeid ben, en omdat ik een hele mooie deal met Boardworks heb kunnen maken om een M&M Melvin en Morelli 14" naar NL te halen en komt 27 03 2012 binnen! dardoor word deze 12.6 overbodig en wil hem verkopen! dit board is gekocht in september 2011! er zitten stickers op van mijn sponsoren en heeft lichte gebruikerssporen en bescherm folie op de zijkanten!

Nieuw €1599 en wil hem verkopen voor een vaste prijs van €1000 en de boardbag (3 weken jong) verkoop ik voor €200 (€250 nieuw) en worden niet apart verkocht! €1200 totaal!

Ik heb de mooiste tochten er mee gemaakt en is een fantastische tour/race board voor de beginner!

U kunt een mail sturen indien geintresseerd sdm.deman@chello.nl

of de foto`s bekijken op facebook/ martijn de man

of bellen 0654607047

mvg martijn de man

Fanatic Fly Race Wood Bekijk grote afbeelding

Fanatic Fly Race Wood

Prijs: € 1.599,00 (incl. 19 % btw)

From Marathon to morning glide, this allround Raceboard covers lakes or open ocean and can even be ridden in surf. The long waterline means less effort and more momentum. Our CAD-analyzed curve flow’s formed a smooth tail rocker release for paddle motion that also allows gentle surfing as well. A Domed nose with water-cutting bow and flat-angled deck shape disperses chop and releases water easily for maximum speed.

Key Features: - Stretched Outline with stabilizing square tail - Long maximized waterline - Smooth Tail rocker for clean water release in paddle motion - Domed nose for quick nose recovery and water disperse. - Flat angled deck shape for secured stance and water release - Sharp water cutting Bow …transforming into a slight rounded V towards the tail

- CAD analyzed surfaces and curve flow.

Beschikbaarheid
In Voorraad: Ja

Weergaven: 339

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

het is ook een snel board! je kan een 14' bijhouden en vd week 6 km in 43 minuten (8 km pu gem) en1 km sprint in 7 minuten (9 km pu gem) je kan hem uiteraard bij mij uit proberen!

p.s de stickers zijn van het board af en is weer als nieuw!

Antwoorden op discussie

RSS

© 2024   Gemaakt door RoelvanN.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden