Stand Up Paddle Holland

Het forum met alles over Stand Up Paddle Surf, Sup Foil en Wing Foil

Wegens overstappen naar de 14" klasse verkoop ik mijn in zeer goede staat verkerende  Javelin Carbon 12"6'. Ben je op zoek naar een board op lekker mee te touren of zelfs wedstrijden mee te varen. DE 12"6' is lekker stabiel en blijft mooi doorlopen na elke slag. Ook voor mooie lange glides met langzame golven is dit een perfect board.

 

Prijs board + boardbag: 1200,- (winkelwaarde 1899,-)

 

Mocht je vragen hebben of meer foto's willen zien. Neem dan even contact met mij op.

 

Sportieve groet,

Robbert Nijkamp

Weergaven: 680

Bijlagen:

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Hallo Robbert, heb je je board nog steeds te koop?

Dank je, Mike 06.29848940

Hallo Mike,

Ik heb mijn 12' 6 al verkocht.

Helaas. Maar ben je specifiek op zoek naar een 12'6' of zou je ook wel een 14" willen. Ik heb namelijk ook nog een 14" Javelin GX carbon 2013.

Sportieve groet,

Robbert

De 14 foot kan ook maar omdat het een 2013 board is, die langer is en carbon verwacht ik eerlijk gezegd niet dat mijn budget genoeg is ... wat vraag je ervoor?

Mischien eens bellen met Roha watersport kamperland 

Voor de javelin 14' GX carbon vraag ik 1500 euro. Dat zit wel een stukje boven de 1200 euro. Maar het is wel weer het nieuwste board van 2013. Waar ik nu vanaf november mee gevaren heb.

Ik doe hem trouwens weg omdat ik zo nieuw mogelijk materiaal wil varen en zo de boel mooi kan laten rouleren.

Ik heb nog wel een andere geinteresseerde in javelin 14". Hij wil ook graag de 11-city tour mee doen en wil dus erg graag een 14" hebben. Hij heeft voor mij wel de eerste keus omdat hij ook bij mij (Kaap13 SUP Centre) een les heeft gevolgd.

Dus als jij interesse hebt ga ik eerst hem even vragen. hij wilde eerst nog even testen, maar daar heeft het weer, met ijs, niet echt aan mee gewerkt :)

Mocht je nog op zoek zijn naar een carbon peddel dan heb ik nog een mooie Naish Kahola 8,5 verstelbare peddel.

ciao,

Robbert

Dank je, ga ik doen. Heb je een nummer?
Groet, Mike



flowmaster zei:

Mischien eens bellen met Roha watersport kamperland 

Hi robbert, bedankt maar moet dan toch echt verder zoeken.
Succes en wie weet tot ziens ergens op t water :-)



Robbert Nijkamp zei:

Voor de javelin 14' GX carbon vraag ik 1500 euro. Dat zit wel een stukje boven de 1200 euro. Maar het is wel weer het nieuwste board van 2013. Waar ik nu vanaf november mee gevaren heb.

Ik doe hem trouwens weg omdat ik zo nieuw mogelijk materiaal wil varen en zo de boel mooi kan laten rouleren.

Ik heb nog wel een andere geinteresseerde in javelin 14". Hij wil ook graag de 11-city tour mee doen en wil dus erg graag een 14" hebben. Hij heeft voor mij wel de eerste keus omdat hij ook bij mij (Kaap13 SUP Centre) een les heeft gevolgd.

Dus als jij interesse hebt ga ik eerst hem even vragen. hij wilde eerst nog even testen, maar daar heeft het weer, met ijs, niet echt aan mee gewerkt :)

Mocht je nog op zoek zijn naar een carbon peddel dan heb ik nog een mooie Naish Kahola 8,5 verstelbare peddel.

ciao,

Robbert

NIEUWE TELEFOONNUMMER 0113-851692

 

Antwoorden op discussie

RSS

© 2024   Gemaakt door RoelvanN.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden