Stand Up Paddle Holland

Het forum met alles over Stand Up Paddle Surf, Sup Foil en Wing Foil

Algemene discussie (269)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

BK Wave SUP info + inschrijvingen

Het BK Wave SUP 2016 zal doorgaan @ Twins Club te Bredene  volgens de beste voorspellingen wordt er 24h op voorhand een Go of No Go gegeven…

Begonnen door iSUP.be

0 26 Apr 2016

How 2 Sup instructie video's?

Zoveel informatie over specifieke technieken te vinden op het net. Wellicht leuk om goeie en handige video's hier te posten en te clusteren…

Begonnen door RoelvanN

0 13 Apr 2016

Man crasht met Haai op golf.

Na alle leuk filmpjes waarin suppers de golf delen met dolfijnen hier een iets minder dol fijne close encounter in Florida http://www.tele

Begonnen door RoelvanN

0 9 Apr 2016

Welk wetsuit voor Noordzee?

Hallo mensen,  Ik wil beginnen met supsurfing. Ben me aan het inlezen en bestudeer allerlei zaken om te leren. Ik ben onlangs in Zandvoort…

Begonnen door Ben de Groot

1 29 Feb 2016
Antwoord van flowmaster

Hiswa Suptocht 2016

Op zaterdag 19 maart vindt voor de 4e keer de HISWA SUP-Tocht plaats. Jaarlijks doen circa 200 fanatieke SUP-pers mee aan dit fantastische…

Begonnen door waterman

0 10 Feb 2016

Gevaarlijkste wave spots in Frankrijk volgens Surfsessions.

Kwam zojuist bijgaand artikel tegen. Een opsomming van de gevaarlijkste wave spots van Frankrijk. Biarritz stond daar tot mijn verbazing oo…

Begonnen door RoelvanN

2 29 Dec 2015
Antwoord van RoelvanN

SUP op dokters advies werkt!

NEWS | DOCTORS PRESCRIBE SUP, RESPONSES PROVE “MIRACULOUS” FRENCH PROGRAM SHOWS MEDICINAL SUP HAS OVERWHELMINGLY POSITIVE RESULTS Check e…

Begonnen door RoelvanN

0 22 Nov 2015

How to Tandem sup.

Al een paar jaar is oa Infinity bezig met het custom bouwen van Tandem boards en het lijkt me best leuk om samen met je kids of zo een seri…

Begonnen door RoelvanN

6 8 Nov 2015
Antwoord van RoelvanN

Hoe en waarmee maken jullie je board schoon

Beste mede suppers, Ik heb sinds kort een starboard race van carbon.  Ik vraag me af hoe ik deze het best kan schoonmaken en waarmee. Laat…

Begonnen door Roger Methorst

9 27 Okt 2015
Antwoord van Roger Methorst

8% van de Australiers reizen per sup naar hun werk???

zou dit echt waar zijn? http://www.seabreeze.com.au/News/Stand%20Up%20Paddle/8-of-Australians-commute-to-work-by-SUP_9978881.aspx ik zie…

Begonnen door alex van der meer

2 21 Okt 2015
Antwoord van waterman

RSS

© 2024   Gemaakt door RoelvanN.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden