Stand Up Paddle Holland

Het forum met alles over Stand Up Paddle Surf, Sup Foil en Wing Foil

Algemene discussie (269)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Stand Up World Tour Finals begint vrijdag 10 december

Stand Up World Tour Finals Begins Friday The Hawaii Island Finals, presented by Red Nose is the prestigious and climactic Finals fo…

Begonnen door RoelvanN

5 17 Dec 2010
Antwoord van RoelvanN

board gevraagd

Ik heb afgelopen jaar 1 dag meegedaan en wil graag in 2011 in september de elfstedentocht SOLO gaan Suppen. Ik ben op zoek naar een raceboa…

Begonnen door Dionne Dijkman

1 12 Dec 2010
Antwoord van Hans

Delen = Vermenigvuldigen

Mijn ambitie voor 2011: Boost geven aan het SUPPEN! Jullie kunnen mij daar bij helpen! Ik nodig iedereen van harte uit om input te geven al…

Begonnen door Wouter de Boer

0 4 Dec 2010

StandUpPaddle - Europe

StandUpPaddle-Europe is the European website and newsletter on stand up paddling and provides its readers with information on up-to-date ne…

Begonnen door Ewald

0 4 Dec 2010

Video verslag Championnat de France open de Surf uit Biaritz

Vanuit Biaritz: Vanaf 12.51 is er Sup surf te zien: Vanaf 45 min is er SUP long distance: http://orange-sport.orange.fr/vod/cnosf/champio

Begonnen door RoelvanN

0 29 Nov 2010

Sup op Scooter! Mooi project voor de winter..

Nog geen rijbewijs? Liever genieten van de frisse lucht dan in de auto? Last van Files? Hier is de oplossing. Bouw een mooi rek voor je sco…

Begonnen door RoelvanN

0 29 Nov 2010

Wedstrijdkalender?

Wie weet of er nog wedstrijden zijn dit jaar en waar?

Begonnen door Gerhard van Geest

12 26 Nov 2010
Antwoord van Hans

Ierland voor Wave liefhebbers..

Mag het ietsje meer zijn..: http://www.adventure-journal.com/2010/11/massive-wave-discovered-ridden-off-irish-coast/

Begonnen door RoelvanN

0 20 Nov 2010

zooooooooooooooo stom

Ik zie nu iets met sup gebeuren wat ik reeds vele jaren zooooo stom vind in de zogenaamde windsurfmarkt. Dit is namelijk dat in augustus 20…

Begonnen door flowmaster

16 31 Okt 2010
Antwoord van alex van der meer

deSUPschool.nl

Wil jij je vrienden, collega's of familie een keer laten ervaren waar jouw hart sneller van gaat kloppen? Wil je een event organiseren waar…

Begonnen door Wouter de Boer

1 27 Okt 2010
Antwoord van Joost van den Boom

RSS

© 2024   Gemaakt door RoelvanN.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden