Stand Up Paddle Holland

Het forum met alles over Stand Up Paddle Surf, Sup Foil en Wing Foil

Algemene discussie (269)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Suppen in de Puffing Barrels van Puerto Escondido

Check even deze puffing barrels. Knoop je Lycra shirt goed vast aan je short (want voor je het weet wordt je uit je shirt geblazen), pak e…

Begonnen door RoelvanN

1 21 Sept 2015
Antwoord van flowmaster

Kai Lenny Ultimate Crossing

The Ultimate Crossing is Kai Lenny’s persoonlijke uitdaging om de crossing Maui naar Oahu (115 Nau Miles) te doen. Hierbij gaat hij geb…

Begonnen door RoelvanN

1 4 Sept 2015
Antwoord van RoelvanN

Podcast met Colin McPhillips via Stand Up Journal

Colin McPhillips is inmiddels met z'n 40 jr een van de meest seniore ProSurfers. Beginnen in het Short board circuit en vervolgens 3x Longb…

Begonnen door RoelvanN

3 16 Aug 2015
Antwoord van RoelvanN

CHECK THIS OUT

Super link naar de windsystemen over de gehele wereld. Dus wil je weten of er swell aankomt voor je weekje France, ff sjekke http://earth…

Begonnen door flowmaster

3 4 Aug 2015
Antwoord van RoelvanN

Is dit forum dood ?

Geachte mede suppers, medemensen die zich dit hebben voorgenomen en wannabe pro's. Als frequent lezer en gebruiker van dit, in mijn opninie…

Begonnen door flowmaster

6 21 Jun 2015
Antwoord van waterman

Toys for the Boys (and Galls)!

Ok Suppers, boarders and Gearheads. Tis wat rustig op het forum dus laten we eens een leuk spelletje doen..  Time drop your pants and face…

Begonnen door RoelvanN

12 20 Jun 2015
Antwoord van flowmaster

Mag je suppen op het Prinses Magrietkanaal

we hebben de caravan bij het Bergumermeer neergezet, maar om naar earnewoude te suppen moet je volgens mij via het Magrietkanaal.  mag dat?

Begonnen door Peter

0 18 Mei 2015

Boga board?

Hoi Ik ben nieuw in de sup wereld, heb een introductiecursus gedaan met dochter en man en wil nu op loosdrecht gaan suppen. Ik kan tweedeha…

Begonnen door M.

3 7 Apr 2015
Antwoord van Jeroen van Gessel

Sup intructeur

Weet iemand hoe je Sup-lesbevoegdheid kan krijgen? Is dat een langdurig traject met basiscursussen golfsurfen/windsurfen of volstaat het vo…

Begonnen door Nanda van Soest

0 7 Apr 2015

Robbie's nieuwe 2016 board. De Naish Penetrator Pro Model.

New Naish design from Hawaii.. The Boss's New Pro Model from Naish International on Vimeo. https://vimeo.com/123173723

Begonnen door RoelvanN

2 2 Apr 2015
Antwoord van RoelvanN

RSS

© 2024   Gemaakt door RoelvanN.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden