Stand Up Paddle Holland

Het forum met alles over Stand Up Paddle Surf, Sup Foil en Wing Foil

Algemene discussie (269)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

SUP Trotters, social network for SUPers

Hello! I just launched a social network for stand up paddlers around the world! You can discover SUP photos & spots all over the worl…

Begonnen door SUP Trotters

0 19 Aug 2014

Even een stukje peddelen..Waarom ook met suppen het buddysysteem werkt

Paddleboarder 40 uur op open zee http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/france/11031130/Frenchwoman-survives-36-hours-clinging-t

Begonnen door RoelvanN

0 15 Aug 2014

Any idea on where to store a SUP race board in Amsterdam ?

Hi guys, I'm a French guy newly settled in Amsterdam. Fantastic city, with water everywhere... SUP heaven. The only issue is that I have no…

Begonnen door Simon Chauvin

7 11 Aug 2014
Antwoord van Jeroen van Gessel

Surf voorspelling

Er is een "nieuwe" site in de lucht. http://golfsurfweer.nl/ Zo op het eerste gezicht een prima indeling en een 7daagse voorspelling. Weet…

Begonnen door Patrick

1 30 Jul 2014
Antwoord van Patrick

Developing surfer gezocht!

Surfers en developers!   Sinds januari ben ik bezig om hét Airbnb voor surfspullen op te bouwen genaamd Shurfing (sharing surfing). Iederee…

Begonnen door Shurfing

0 25 Jul 2014

Vervoer (fiets) SUP board

Goedenavond dames en heren, Sinds gisteren ben ik ook een trotse eigenaar van een SUPboard. (Inflatable Red Rider 10'6) Inflatable is natu…

Begonnen door Bastiaan van Houwelingen

7 17 Jul 2014
Antwoord van Bastiaan van Houwelingen

Landelijke SUP vereniging in oprichting!

In navolging van andere landen wordt er nu ook in Nederland gewerkt aan een heuse en landelijke SUP vereniging. Afgelopen 13 maart is een o…

Begonnen door RoelvanN

15 13 Jul 2014
Antwoord van Pieter

The Spot Surfcamping op strand Zandvoort in weekend 8/9/10 augustus!!

Super cool initiatief in Zandvoort! The Spot heeft het voor elkaar gekregen om een strand kampeervergunning te krijgen voor het 8/9/10 augu…

Begonnen door RoelvanN

0 9 Jul 2014

SUP reis eind dit jaar

Ben momenteel aan het herstellen van een heupbreuk en heb mijn kitereis naar Egypte moeten afzeggen, eind dit jaar zou ik kunnen SUPpen vol…

Begonnen door Philippe

2 3 Jul 2014
Antwoord van Danyel en Joyce

Onderzoek Euro Funcenter

Beste Supper,Als stagiair bij het bedrijf Euro Funcenter doe ik een afstudeeronderzoek naar behoeften van diverse water- en wintersporters…

Begonnen door Jesper Boot

0 1 Jul 2014

RSS

© 2024   Gemaakt door RoelvanN.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden