Stand Up Paddle Holland

Het forum met alles over Stand Up Paddle Surf, Sup Foil en Wing Foil

Algemene discussie (269)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Gezellig druk rond Hiswa Tocht 2014

Meer dan 250 supper op het water door de grachten van Amsterdam! Zie hier voor Telegraaf artikel  klik       De gecombineerde Tocht en Rac…

Begonnen door RoelvanN

5 6 Mrt 2014
Antwoord van R. Hereijgers

HISWA SUP TOCHT AMSTERDAM 2 MAART

Net zoals vorig jaar start het SUP seizoen tijdens de HiSWA SUPtocht in Amsterdam. Dit jaar gaan we voor 200 suppers waarvan 50 zich kunnen…

Begonnen door Morene

1 1 Feb 2014
Antwoord van RoelvanN

locaties voor beginners-> gevorderd

Hallo iedereen. Na een aantal jaren vaak voor niks op het strand gestaan te hebben met mn kitespullen toch een sup board erbij gekocht. A…

Begonnen door jeroen

6 12 Dec 2013
Antwoord van waterman

inflatable sup opgeblazen vervoeren

ja, ik had niet een inflatable hoeven kopen...., maar is het heel erg slecht voor een inflatable als je 'm al opgepompt vervoerd op de auto…

Begonnen door Peter Joustra

4 4 Nov 2013
Antwoord van Rein

waar sup matriaal kopen omgeving Eindhoven

waar sup matriaal kopen omgeving Eindhoven ? Voor mijn board ben ik helemaal naar Oostende gereden maar dat is wat ver om bv een nieuwe lea…

Begonnen door wakiewake

5 16 Okt 2013
Antwoord van Jeroen van Gessel

Inflatable SUP een goed idee, als je ook af en toe golven pakt?

We zijn aan het kijken wat voor een board we willen aanschaffen. Ja dan begint de zoektocht. Uiteindelijk moet het ook in huis passen. Iema…

Begonnen door Danyel en Joyce

2 19 Sept 2013
Antwoord van barry

zaterdag 21 sep SUP-tochtje Breda Centrum Licht sloepen parade

zaterdag 21 sep SUP-tochtje. In Breda Centrum tijdens: '' licht sloepen parade ''. Meesuppen? mail: supbrabant@gmail.com voor starttijd en…

Begonnen door Jan

0 18 Sept 2013

verzekering board tegen diefstal

mijn doorlopende reisverzekering dekt diefstal van een board uit een afgesloten tent; mooi dacth ik....maar... tot 500 euro; daar koop je n…

Begonnen door Pieter

0 31 Aug 2013

Vakantielocatie

Ik ben op zoek naar een vakantielocatie waar ik perfect kan leren suppen in de golven. De eisen voor vakantie zijn eigenlijk zo'n beetje de…

Begonnen door Hendrik

5 31 Aug 2013
Antwoord van Jeroen van Gessel

sup forum erbij

http://supzero.com/index.php?option=com_kunena&view=showcat&catid=109&Itemid=473 doe er je voordeel mee.

Begonnen door flowmaster

3 29 Aug 2013
Antwoord van RoelvanN

RSS

© 2024   Gemaakt door RoelvanN.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden