Stand Up Paddle Holland

Het forum met alles over Stand Up Paddle Surf, Sup Foil en Wing Foil

Algemene discussie (269)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Verpakken SUP voor transport buitenland (vliegtuig)

Binnenkort gaan we een weekje naar Fuerte en willen de sup's meenemen. Hebben jullie ervaring met het transport in het vliegtuig. We zijn e…

Begonnen door Rinaldo Lokers

3 28 Aug 2013
Antwoord van Rinaldo Lokers

12'6 race sup te koop

In goede staat, te testen in Scheveningen. Vraagprijs 900€ Contact surfmara@gmail.com

Begonnen door Mara

0 29 Jun 2013

naar de costa`s iets meenemen?

misschien zijn er nog geiintresseerden die (surf, motor of andere (camping)) spullen naar de costa brava willen verhuizen voor o.a. vakanti…

Begonnen door The Man

1 19 Jun 2013
Antwoord van Peter Tangkau

Telstar Island CROSS SUP RACE 16 juni 2013 @ strand Horst FOTO's!

Ik heb even wat fotoos geschoten.  Check de page, wellicht sta je erbij :) Veel kijkplezier! https://www.facebook.com/media/set/?set=a.678

Begonnen door Surfjunky

0 17 Jun 2013

4m class??

Interesant artikel van Jim Terrel over zijn visie op de toekomst van SUPraces:http://www.supracer.com/the-death-and-rebirth-of-sup-racing/I

Begonnen door Jeroen van Gessel

2 7 Jun 2013
Antwoord van flowmaster

Te Koop F-One Madeiro 8'3 model 2013

Zo goed als nieuwe F-One MAdeiro 8'3, slechts 14 dagen gebruikt op verlof, wegens aankoop MAdeiro 7'11 , meer info hier: Click voor adverte…

Begonnen door iSUP.be

2 6 Jun 2013
Antwoord van iSUP.be

SUP op Gran Canaria

Hi, vanwege tussenstop werk zit ik in Las Palmas GC. Tussen werkzaamheden door ben ik n uurtje wezen suppen op playa las canteras. Ondanks…

Begonnen door alex van der meer

1 1 Mei 2013
Antwoord van flowmaster

iSUP.be Belgian Open uitnodiging SUP merken

Oproep aan alle SUP merken om naar ons event te komen op 4 - 5 mei @ Twins Club te Bredene - Belgie iSUP.be , www.isup.be De Belgische Stan…

Begonnen door iSUP.be

2 26 Apr 2013
Antwoord van iSUP.be

op zoek naar een nieuwe sup

kijk ff bij stand up paddle.findthebest mooie overzichtelijke site met genoeg keus en links naar websites

Begonnen door jan nijgh

0 26 Mrt 2013

Stand Up Paddle Holland Team voor as. 11 city SUP

beste allen, Het lijkt mij leuk om voor de as. 11 city SUP in september 2013 een team te formeren. Wie heeft evt. belangstelling? Het team…

Begonnen door Peter Tangkau

2 24 Mrt 2013
Antwoord van Peter Tangkau

RSS

© 2024   Gemaakt door RoelvanN.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden