Stand Up Paddle Holland

Het forum met alles over Stand Up Paddle Surf, Sup Foil en Wing Foil

Gear Talk (136)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

gong asyl vs gong cloud

Beste forumgangers, Als fervent windsurfer ben ik op zoek naar een aanvulling voor de windloze dagen en nu heb ik mijn oog laten vallen op…

Begonnen door Andreas Breda

6 2 Jun 2014
Antwoord van Ron Geertse

Naish nu ook : for real world conditions

He he,     http://naishsurfing.com/wp-content/uploads/2013/11/HokuaX32LE_Series.jpg

Begonnen door flowmaster

19 28 Mei 2014
Antwoord van Jeroen van Gessel

Sup board met voetbanden.

Op Hawaii wordt er al een aantal jaren geëxpirimenteerd met voetbanden op een sup, Door Mikey Eskimo om veel "air time" te krijgen met airi…

Begonnen door Kees de Krom

0 26 Mei 2014

gewicht supboard

Hallo, Wie kan mij wat vertellen over het gewicht  van een supboard? Is het bepalend voor lange afstanden (gaat het je tegenwerken) of als…

Begonnen door Peter

1 30 Apr 2014
Antwoord van flowmaster

We gaan smaller!!!

Check deze Video.  Gong heeft in de Pro XTR line smallere shapes. CLICK!  Ook bij Starboard worden de boards behoorlijk smaller.... Gaat di…

Begonnen door Patrick

5 13 Dec 2013
Antwoord van waterman

Werner bent shaft paddle

Wie van de vlakwater- race board peddelaars heeft al ervaring met deze paddle of met andere bent shaft Paddles? Het concept bestaat al lang…

Begonnen door Patrick

1 5 Nov 2013
Antwoord van Janneke Smits

FCS box dol

Het zal voor surfers ongetwijfeld een bekend fenomeen zijn, maar voor mij niet. Het boutje van een van mijn FCS boxxen in mijn Hokua pakt o…

Begonnen door Jeroen van Gessel

13 14 Sept 2013
Antwoord van Jeroen van Gessel

Simmons shapes

Na het succes op golfsurfgebied, kon het in sup niet uitblijven, dus zie je in Australië en geboorte land Amerika een sim sup ontwikkeling…

Begonnen door flowmaster

10 13 Sept 2013
Antwoord van flowmaster

Gaan we naar minder volume?

Of zelfs onder het minimum van wat nodig is om droge voeten te houden? Dat gaat een uitdaging worden. Er wordt geëxperimenteerd met "gewone…

Begonnen door Patrick

6 13 Sept 2013
Antwoord van flowmaster

Doe het zelf Transportsteunen op fiets voor je SUP.

Woon je niet te ver van het water en wil je niet elke keer met de auto. Hoe handig is het dan om je sup mee te nemen op de fiets. Deze moo…

Begonnen door RoelvanN

3 20 Aug 2013
Antwoord van RoelvanN

RSS

© 2024   Gemaakt door RoelvanN.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden