Stand Up Paddle Holland

Het forum met alles over Stand Up Paddle Surf, Sup Foil en Wing Foil

Te koop/gevraagd of te ruil (228)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

TK: F-ONE Madeiro Pro 8'5 2015

te Koop F-One 2015 Madeiro Pro 8'5 in perfecte nieuw staat ( carbon versie ! ), geen enkele beschadiging , met railsavers. Nieuwprijs: 172…

Begonnen door iSUP.be

1 2 Sept 2015
Antwoord van Jeroen van Gessel

Te Koop: Quatro SUP 10'4

Quatro 10'4 SUP board te koop. Zeer fijn en licht board door zijn carbon sandwich constructie. Het is een zeer fijn. Board voor zowel in d…

Begonnen door Robert J

0 26 Jun 2015

Te koop SIC Bullet 14

Unieke mogelijkheid. Te koop SIC Bullet 14 in DCC (Dual Carbon Composite) met ASS (Active steering system) Board is werkelijk zo goed als…

Begonnen door flowmaster

11 12 Jun 2015
Antwoord van flowmaster

Fone Madeiro 8.3 2013 inclusief boardbag

Ik verkoop mijn wavesup van Fone Madeiro 8.3 dubbel bamboe. Prachtig boardje voor Belgische condities. Kan als thruster of quad fin gevaren…

Begonnen door Lennert Beuren

0 31 Mei 2015

Te koop Race/tour finnen 50,- p/st

Omdat ik voorlopig stop met racen verkoop ik mijn race/tour finnen en kosten 50,- p/st.K4 race24cm. (nieuw!)Morderne zeer snelle weed fin g…

Begonnen door Jeroen van Gessel

1 18 Apr 2015
Antwoord van Jeroen van Gessel

Te koop peddel: full carbon Starboard High Aspect L =90,7cm2 = E250,-

Vanwege aanhoudende fysieke ongemakken zit racen er voor mij dit jaar er niet meer in en is volend jaar onzeker, vandaar in de verkoop:Supe…

Begonnen door Jeroen van Gessel

2 18 Apr 2015
Antwoord van Jeroen van Gessel

Gong en Drops Demo Boards Te Koop

Supsurfing.nl heeft diverse Demo Boards in de aanbieding. Voor meer informatie neem je contact op via sales@supsurfing.nl of kijk op: http:…

Begonnen door waterman

2 6 Apr 2015
Antwoord van waterman

Te koop inflatable supboard fanatic fly 11.0. Model 2013

Zo goed als nieuw! Kayakken is toch meer mijn sport. Inclusief pomp,rugzak,plaksetje etc. Vraagprijs 575

Begonnen door Johan

5 4 Apr 2015
Antwoord van mm

Te Koop: Starboard Allstar12.6x26.5 uit 2014 met boardbag

Per direct te koop: carbon starboard Allstar 12.6x26.5 uit 2014 met bijpassende boardbag.Board is weinig gebruikt door overlap en in zeer g…

Begonnen door Jeroen van Gessel

1 21 Mrt 2015
Antwoord van Jeroen van Gessel

12ft Custom Boardbag

Nieuwe custom 12ft sup boardbag te koop uit de UK. Handgemaakt voor een 12ft Mickey Munoz sup. 1 keer gebruikt om een board te transportere…

Begonnen door Koek

2 19 Mrt 2015
Antwoord van Koek

RSS

© 2024   Gemaakt door RoelvanN.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden