Het forum met alles over Stand Up Paddle Surf, Sup Foil en Wing Foil
Sorteren op:
Discussies | Antwoorden | Recente activiteiten |
---|---|---|
Turns from the middleDit is eigenlijk een "Reminder to Self". Betrap me regelmatig op het teveel buiten mijn board willen hangen en niet de enkels gebruiken....… Begonnen door Patrick |
0 | 19 Dec 2011 |
Crossfit voor wavesAbusive Behavior from SUPMaui on Vimeo. Begonnen door RoelvanN |
0 | 3 Dec 2011 |
Riding Short SUP’s techniqueDe Shortsup's komen eraan dus hier een how too: Riding a short SUP (6′ range) is technical and you’ll obviously need to pick the conditions… Begonnen door waterman |
5 |
9 Nov 2011 Antwoord van waterman |
Winter trainingTHE SUP-SPECIFIC ERGOMETERRowers have used ergometers (ergs) for years as part of their land workouts. Aside from providing off-the-water s… Begonnen door Patrick |
0 | 4 Nov 2011 |
Fitness, mobilisatie en kracht training voor SUP. The ocean Atlete seriesUit Noosa Australie komt deze fitness video serie die ons fitter, sterker en mobieler maakt voor SUP. Check de eerste van de serie hier.… Begonnen door RoelvanN |
0 | 21 Okt 2011 |
How2: Sup instructie Video's, boeken en DVD's. Vindt/post ze hier!Er is inmiddels heel veel te vinden en te koop op het gebied van SUP instructie en veel beginnende en gevorderde suppers hebben op allerlei… Begonnen door RoelvanN |
15 |
22 Sept 2011 Antwoord van Philippe |
How2: strap your board on the car in 30 seconds.How to strap board to car in 30 secs from Zen Waterman on Vimeo. Begonnen door RoelvanN |
0 | 5 Sept 2011 |
How2: Claim your waveSeeds meer suppers hebben fun op zee in de golven. Voor deze wave warriors een 'essential' How2 video.;o)) Onze surf collega's hebben het e… Begonnen door RoelvanN |
0 | 25 Aug 2011 |
'Hard carving turns on longer surfing boards: How2Kwam deze video weer tegen. Nu ong een jaartje oud maar voor mij is het nog steeds 'mindblowing' wat je kunt doen in de golven met zgn lang… Begonnen door RoelvanN |
1 |
8 Jul 2011 Antwoord van flowmaster |
Kalama’s 50/50 techniqueAs my coaching efforts increase, so does the necessity to be creative with my explanations of what I’m trying to convey. You can only say “… Begonnen door Patrick |
0 | 16 Jun 2011 |
Welkom bij
Stand Up Paddle Holland
© 2025 Gemaakt door RoelvanN. Verzorgd door