Stand Up Paddle Holland

Het forum met alles over Stand Up Paddle Surf, Sup Foil en Wing Foil

Wie gaat er mee? (120)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

30/7 Zandvoort

Ik vergeet vaak te posten, maar peddel me suf.Morgen meer liefhebbers? Ik ben er rond 10.00u bij Skyline (paviljoen13 direct achter vdBerg)…

Begonnen door Jeroen van Gessel

11 9 Aug 2010
Antwoord van flowmaster

toertocht Alphen aan den Rijn - Ter Aar

Op 15 augustus a.s organiseren de windsurfverenigingen WSV Zegerplas (Alphen aan den Rijn) en Surclub Ter Aar (Langeraar) voor haar leden…

Begonnen door Cornelia van der Schilden

0 1 Aug 2010

Wie gaat 13-7?

Nou er gaat weer iets van beweging komen in de Noordzee: Dit is de  MSW Scheveningen voorspelling voor morgen en Woe.Rest vd week ziet er w…

Begonnen door Patrick

4 13 Jul 2010
Antwoord van Patrick

Zaterdag 26 juni. SUP op Muiderberg!

Fantastisch weer om met de family naar het water te gaan. Ik ben zometeen met twee a drie PSH boards en de kids op het strand van Muiderber…

Begonnen door RoelvanN

0 26 Jun 2010

Donderdag 24 Juni - Leeuwarden, miedum, Lekkum Leeuwarden 12,5 KM

Misschien ietwat aan de late kant, maar zijn er mensen die vanavond (24-06) mee willen voor een tochtje van 12,5 kilometer vanaf Leeuwarden…

Begonnen door Localerik

0 24 Jun 2010

Zaterdag 15 mei Rondje Breukelen over Vecht en Loosdrechtse Plassen

Hans en ik denken over een tocht van zo'n 12 km over de Vecht en Loosdrechtse Plassen rond Breukelen. Wij denken aan vertrek rond 14.00 bij…

Begonnen door RoelvanN

8 6 Jun 2010
Antwoord van Hans

Donderdag 27-5-10

Dit is Scheveningen vandaag. Heb een ochtend sessie in de planning staan voor morgen Donderdag.Hoop dat er nog wat swell in zit. Bovenstaa…

Begonnen door Patrick

10 27 Mei 2010
Antwoord van Marcel

Sessies in het Pinksterweekend?

Wie heeft er mooie plannen in het pinksterweekend? Naar Frankrijk om goede golven te scoren met een offshore windje erbij? Een stuk van de…

Begonnen door Richard

17 27 Mei 2010
Antwoord van Patrick

fandaag

Met een bijna aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zou het wel eens kunnen gaan lopen op de Noordgerichte spots dus. Sjek it out zou…

Begonnen door flowmaster

6 15 Mei 2010
Antwoord van flowmaster

manjana (8-5)

Volgens surfweer epische omstandigheden op komst.Ik ben (zoals gewoonlijk) op Zandvoort eens aan het kijken of Bretonse kunstjes op de plan…

Begonnen door Jeroen van Gessel

15 10 Mei 2010
Antwoord van Marcel

RSS

© 2024   Gemaakt door RoelvanN.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden