Stand Up Paddle Holland

Het forum met alles over Stand Up Paddle Surf, Sup Foil en Wing Foil

Wie gaat er mee? (120)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

AS Weekend Zeeland

Ben as weekend en enkele dagen ernaa in Oostkapelle.Nou ziet het er kwa temp. niet best uit. Maar er zouden wel eens wat golven kunnen lope…

Begonnen door Patrick

21 7 Mei 2010
Antwoord van Patrick

Wie gaat zaterdag en of zondag? En waar?

Volgens surfweer is er swell op komst. Van de site: Hier aan de kust is er vrijdag nog niet veel van te merken, maar een mooie swell is o…

Begonnen door Patrick

13 28 Apr 2010
Antwoord van Ed Rootlieb

22 april, iemand?

Zie titel, wie morgen waar en hoe laat?Ben voornemens rond 15.00 uur ergens in het water te "staan"......... Suggesties?

Begonnen door Marcel

6 21 Apr 2010
Antwoord van Patrick

Vervoer voor mijn mooie groene SUP gezocht zondag 18 april ;-)

Zijn er toevallig leden op dit forum die aankomende zondag naar de Meet en Greet in Wijk aan Zee gaan, en toevallig vanuit Scheveningen ver…

Begonnen door Miranda

8 18 Apr 2010
Antwoord van Erwin Janssen

Vrijdag 9 en Zaterdag 10 April.

Ik verwacht dat er weer wat Noordelijke deining aan zit te komen. Niet spectaculair maar zeker stand up paddlebaar.Harde wind gaat volgens…

Begonnen door Patrick

14 11 Apr 2010
Antwoord van Joeri

3 april op Wijk??

Windvoorspelling voor morgen toont een dip in het eind van de middag. Volgens windfinder 8 knopen rond 17.00 uur. Denk er hard over om een…

Begonnen door RoelvanN

12 5 Apr 2010
Antwoord van flowmaster

2 april???

Toch wel een zonnetje verwacht, iets minder wind, wel golven. Iemand in het begin van de middag ergens?

Begonnen door Marcel

1 1 Apr 2010
Antwoord van flowmaster

Zandvoort 29/3

Ik ga niet alle SUPsessies posten (zit er dit jaar al op 11) maar deze was er zo eentje die echt de moeite waard was. Vanmorgen was er spri…

Begonnen door Jeroen van Gessel

5 31 Mrt 2010
Antwoord van flowmaster

Komende dinsdag (30-03)

Aankomende dinsdag staat bij mij in het teken van het Suppen. Gaat iemand die dag ook naar de kust? Wie weet blijft er wat swell over als h…

Begonnen door Richard

18 30 Mrt 2010
Antwoord van Ed Rootlieb

22 maart, wie, waar en hoe laat?

Ziet er weer mooi uit voor morgen (maandag).Lekker dagje vrij geregeld en ben voornemens om naar Wijk aan Zee te rijden. Nog meer liefhebbe…

Begonnen door Marcel

11 23 Mrt 2010
Antwoord van flowmaster

RSS

© 2024   Gemaakt door RoelvanN.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden