Stand Up Paddle Holland

Het forum met alles over Stand Up Paddle Surf, Sup Foil en Wing Foil

Wie gaat er mee? (120)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Donderdag 14 Juni Swell ??

Op dit moment goede voorspellingen voor Donderdag 14 juni. Een goede meter swell uit het noorden en een zeer lichte aflandige wind! in Zeel…

Begonnen door Kees de Krom

16 15 Jun 2012
Antwoord van flowmaster

maandag 7 mei

Wind gaat er weer uit en draait naar aflandig,   dat word weer een rotdag voozie ik.   (om te werken)   Dus...........Domburg.

Begonnen door flowmaster

29 12 Jun 2012
Antwoord van flowmaster

dinsdag 5 juni Domburg

Morgen worden er weer mooie golven verwacht en nauwlijks wind! Wie gaat??Ik gewoon weer Domburg denk ik.

Begonnen door Kees de Krom

17 7 Jun 2012
Antwoord van flowmaster

hemels varen dag

Ziet er niet stom uit op de kaarten, noordswell waar morgen de wind uit gaat.   verder wegdromend, kijk nou eens naar dinsdag dan, 5 ft op…

Begonnen door flowmaster

13 1 Jun 2012
Antwoord van Kees de Krom

SUPpen in het verre Friesland

Zijn er mensen die in de omgeving van Leeuwarden SUPpen ?   Zelf start ik bij surfplas de Grote Wielen waar ik af en toe 's avonds na het w…

Begonnen door Localerik

9 12 Mei 2012
Antwoord van Niels van der Beek

Donderdag 12 en vrijdag 13 April SWELL!!!!

Donderdag 12 en vrijdag 13 April goede swell met lange periode voorspeld door een dikke storm op de Noorse zee! En hier is het windstil!!…

Begonnen door Kees de Krom

50 6 Mei 2012
Antwoord van Taco

Stand Up Paddle in Vietnam

SInds een jaar ben ik werkzaam in een surf station at Spring Bay Mui-ne Vietnam. Veel enthausiaste Nederlandse SUP ers ontmoet. In Juni 20…

Begonnen door silvia

1 7 Apr 2012
Antwoord van robertnaish

Restswell vandaag? (21-3-12)

Wie gaat er nog het water in vandaag? Er zou nog een kleine golf moeten lopen vandaag. Volgens de voorspelling in het noorden!!

Begonnen door Patrick

8 23 Mrt 2012
Antwoord van Patrick

zaterdag downwinder naar de The Spot.

Ik ga waarschijnlijk zaterdagmiddag met een vriend een downwinder maken van Wijk aan Zee naar Zandvoort (The Spot). Zijn er nog meer liefhe…

Begonnen door joost wildenberg

1 23 Mrt 2012
Antwoord van RoelvanN

Jihaa.Hokuaa

Ik heb zondag voor het eerst op mijn Nieuwe Hokua9.0 gestaan bij Zandvoort. Eerst een uurtje op mijn Starboard widepoint8.10 gestaan om wee…

Begonnen door Jeroen van Gessel

1 27 Feb 2012
Antwoord van RoelvanN

RSS

© 2024   Gemaakt door RoelvanN.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden