Stand Up Paddle Holland

Het forum met alles over Stand Up Paddle Surf, Sup Foil en Wing Foil

Discussies van flowmaster (1,025)

Discussies waarop is gereageerd (939) Antwoorden Recente activiteiten

"You know what they say... if you can blow it, it sucks. ge jat deze, maar ik vond h…"

flowmaster heeft 19 Jan 2013 gereageerd op iSUP - Waarom negatieve midden rocker om doorbuiging te compenseren een slecht concept is

14 1 Feb 2013
Antwoord van flowmaster

"ha ha, ja dat was het plan ja."

flowmaster heeft 17 Jan 2013 gereageerd op Doe er je voordeel mee

6 1 Feb 2013
Antwoord van flowmaster

"Ff ingezien, wel zelf besteld, eertse indruk, informatief over vele raakvlakken die…"

flowmaster heeft 17 Jan 2013 gereageerd op Doe er je voordeel mee

6 1 Feb 2013
Antwoord van flowmaster

"Ahh, vandaar dus"

flowmaster heeft 16 Jan 2013 gereageerd op iSUP - Waarom negatieve midden rocker om doorbuiging te compenseren een slecht concept is

14 1 Feb 2013
Antwoord van flowmaster

"hmmm , ja, ik zat met mn kop in de branding. Toch denk ik dat een stijf board beter…"

flowmaster heeft 15 Jan 2013 gereageerd op iSUP - Waarom negatieve midden rocker om doorbuiging te compenseren een slecht concept is

14 1 Feb 2013
Antwoord van flowmaster

"Hier de engelstalige post in australianisch forum   This is my view on cambered infl…"

flowmaster heeft 14 Jan 2013 gereageerd op iSUP - Waarom negatieve midden rocker om doorbuiging te compenseren een slecht concept is

14 1 Feb 2013
Antwoord van flowmaster

"Denk dat de mate van op pompen ook uitmaakt en dat de zogenaamd negatieve rocker een…"

flowmaster heeft 14 Jan 2013 gereageerd op iSUP - Waarom negatieve midden rocker om doorbuiging te compenseren een slecht concept is

14 1 Feb 2013
Antwoord van flowmaster

"Klopt ook, zit onder mn Dodge, maar dat was puur toeval, ik heb hem niet voor de naa…"

flowmaster heeft 12 Jan 2013 gereageerd op And now you know

3 12 Jan 2013
Antwoord van flowmaster

"Domburg was het ook best leuk, we hadden alleen de lange boards bij, das toch.......…"

flowmaster heeft 7 Jan 2013 gereageerd op Maandag 7-1-13

2 7 Jan 2013
Antwoord van flowmaster

"Prima spot, geweldige herineringen, ook mn eigen grenzen tegen gekomen, als in leash…"

flowmaster heeft 4 Jan 2013 gereageerd op Bidarte 2012

22 4 Jan 2013
Antwoord van flowmaster

RSS

© 2024   Gemaakt door RoelvanN.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden