Stand Up Paddle Holland

Het forum met alles over Stand Up Paddle Surf, Sup Foil en Wing Foil

Discussies van Jeroen van Gessel (519)

Discussies waarop is gereageerd (463) Antwoorden Recente activiteiten

"In het high-end bereik: ja vast, grenzen met het shortboard surfen vervagen steeds m…"

Jeroen van Gessel heeft 6 Dec 2013 gereageerd op We gaan smaller!!!

5 13 Dec 2013
Antwoord van waterman

"Hele gave boards!Zo,n 8.2 lijkt me wel wat voor Nederlandse condities en naast mijn…"

Jeroen van Gessel heeft 30 Nov 2013 gereageerd op Naish nu ook : for real world conditions

19 28 Mei 2014
Antwoord van Jeroen van Gessel

"Lucht zet uit als het warm wordt, en als jouw board erg hard is opgepompt en de luch…"

Jeroen van Gessel heeft 23 Okt 2013 gereageerd op inflatable sup opgeblazen vervoeren

4 4 Nov 2013
Antwoord van Rein

"Ik kan de foto niet meer vinden, wel een snel shot van de dag zelf....om de golf…"

Jeroen van Gessel heeft 16 Okt 2013 gereageerd op waar sup matriaal kopen omgeving Eindhoven

5 16 Okt 2013

"Ik ben ff aan het zoeken op feestboek waar die plaat is gebleven, maar er is een sho…"

Jeroen van Gessel heeft 16 Okt 2013 gereageerd op waar sup matriaal kopen omgeving Eindhoven

5 16 Okt 2013

"Zuidwest6.nl in Uden moet de vooraadspullen nog binnenkrijgen, maar kan alles van St…"

5 16 Okt 2013

"Nog een tip: Bij elke zak FCS boutjes die een shop koopt zitten altijd 4 iets dikker…"

Jeroen van Gessel heeft 14 Sept 2013 gereageerd op FCS box dol

13 14 Sept 2013

"Hee Kees, Ik zeg ook niet nooit, maar wel dat dat in onze Noordzee golven MIJ geen d…"

Jeroen van Gessel heeft 13 Sept 2013 gereageerd op Gaan we naar minder volume?

6 13 Sept 2013
Antwoord van flowmaster

"Niet genoemd maar best interesant...het boardje van de nr3 Cyril was maar 21 breed!…"

Jeroen van Gessel heeft 10 Sept 2013 gereageerd op Bart de Zwart race recap and insights 11city tour op Supracer.com

1 10 Sept 2013

"nattevoeten is geen probleem, maar natte kuiten in nl...nee, daarvoor zijn onze brea…"

Jeroen van Gessel heeft 10 Sept 2013 gereageerd op Gaan we naar minder volume?

6 13 Sept 2013
Antwoord van flowmaster

RSS

© 2024   Gemaakt door RoelvanN.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden