Stand Up Paddle Holland

Het forum met alles over Stand Up Paddle Surf, Sup Foil en Wing Foil

Discussies van Nicolai van der Val (21)

Discussies waarop is gereageerd (18) Antwoorden Recente activiteiten

"Hoi Flowmaster (wat is je gewone naam ? ) Ziet er goed uit !, wat zijn eigenlijk de…"

Nicolai van der Val heeft 24 Jan 2010 gereageerd op Starboard Stinger

15 16 Feb 2010
Antwoord van Nicolai van der Val

"Hoi Flowmaster !, bedankt voor je reactie, heb zelf ook momenteel erg weinig tijd d…"

Nicolai van der Val heeft 21 Jan 2010 gereageerd op Starboard Stinger

15 16 Feb 2010
Antwoord van Nicolai van der Val

"Roel, Wat een supertip zeg !, heb even die site gecheckt maar dat ziet er echt veel…"

Nicolai van der Val heeft 10 Jan 2010 gereageerd op Starboard Stinger

15 16 Feb 2010
Antwoord van Nicolai van der Val

"hoi waterman bedankt voor je reactie ! Ik ben best tevreden over mijn excel hoor ma…"

Nicolai van der Val heeft 10 Jan 2010 gereageerd op Hot suit wetsuit heater / quiksilver heated vest

13 11 Jan 2010
Antwoord van waterman

"Jeroen, Bedankt voor je reactie, Brandblaren ? dat schiet inderdaad niet echt op !…"

Nicolai van der Val heeft 10 Jan 2010 gereageerd op Hot suit wetsuit heater / quiksilver heated vest

13 11 Jan 2010
Antwoord van waterman

"Hoi Roel, Oke bedankt ! ik zal deze leden es vragen voor hun ervaringen. Uiteraard…"

Nicolai van der Val heeft 10 Jan 2010 gereageerd op Starboard Stinger

15 16 Feb 2010
Antwoord van Nicolai van der Val

"Thanx voor je reactie , ja dat klopt de hotsuit is veel goedkoper ! (69eur) maar die…"

Nicolai van der Val heeft 10 Jan 2010 gereageerd op Hot suit wetsuit heater / quiksilver heated vest

13 11 Jan 2010
Antwoord van waterman

"Roel, wat een mooi resultaat !, ben errug jalours op je fraaie board. Ik heb begrepe…"

Nicolai van der Val heeft 2 Dec 2009 gereageerd op Deck Art en Grip Deco: creatief met PSH 9'6 Wide (G)ripper

23 4 Apr 2011
Antwoord van RoelvanN

RSS

© 2024   Gemaakt door RoelvanN.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden