Stand Up Paddle Holland

Het forum met alles over Stand Up Paddle Surf, Sup Foil en Wing Foil

zoek een 2e hands sup board.

vorig jaar veel op een gewone sup plank gestaan om eens te oefenen..

friesland kan je alle kanten op touren.

iemand een tip voor een 2e hands board onder de 350,- ?

Weergaven: 1342

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Beste Wieger,

Ik heb vooralsnog geen 2de hands board te koop maar ben voornemens één van mijn paddles te verkopen. Eén dezer dagen zal ik daar een topic voor aanmaken. Ik heb een Ainsworth Paddle en een Gong UD Floater die respectievelijk €50,- en €90,- op moeten leveren. Is de ene verkocht, houd ik de andere. Lengte van beide paddles is 1,95 meter.

 

Groeten Joeri

Zie eventueel voor beelden Gong UD  floater mijn filmpje: SUP Scheveningen 21 juli 2011.

http://standuppaddleholland.ning.com/video/sup-scheveningen-21-juli...

Joeri,

Ik zoek nog een paddle. Geef me even je nummer of bel mij op nulzes-dertig994857. Raar geschreven ivm spambots.



Joeri zei:

Beste Wieger,

Ik heb vooralsnog geen 2de hands board te koop maar ben voornemens één van mijn paddles te verkopen. Eén dezer dagen zal ik daar een topic voor aanmaken. Ik heb een Ainsworth Paddle en een Gong UD Floater die respectievelijk €50,- en €90,- op moeten leveren. Is de ene verkocht, houd ik de andere. Lengte van beide paddles is 1,95 meter.

 

Groeten Joeri

Hoi Wieger,

Heb een Bic Peter Pan 11,4 liggen in Den Haag. Je mag hem voor € 325 hebben zonder paddle en € 375 met Bic alu verstelbare paddle. Ga hem van de week voor €425 op marktplaats gooien daar heb ik hem zelf ook voor gekocht 2 maanden geleden. Wil zelf overstappen op iets kleiner en lichter daar ik hem alleen in de golven gebruik.

Groeten,

Jasper

nulzes-tweevier682440

ik heb een Fanatic Fly 10.6 over

het is een makkelijk alround board, dus zowel om te toeren als voor in de golven

heb het board gerepareerd en dus istie iets zwaarder (merk je alleen op de kant), board is zeker wel heel sterk gerepareerd!

vraagprijs 300 euro

tel mobiel en dan vijf 1 negen 3 nul 2 nul nul

Jasper,

heb je het board ondertussen al verkocht? ik heb er anders evt. wel belang bij..

gr.

Niek

Jasper zei:

Hoi Wieger,

Heb een Bic Peter Pan 11,4 liggen in Den Haag. Je mag hem voor € 325 hebben zonder paddle en € 375 met Bic alu verstelbare paddle. Ga hem van de week voor €425 op marktplaats gooien daar heb ik hem zelf ook voor gekocht 2 maanden geleden. Wil zelf overstappen op iets kleiner en lichter daar ik hem alleen in de golven gebruik.

Groeten,

Jasper

nulzes-tweevier682440

Hoi Niek,

Heb besloten om boardje toch nog maar even erbij te houden voor de woelige noordzee omstandigheden.

Groeten,

Jasper

Antwoorden op discussie

RSS

© 2024   Gemaakt door RoelvanN.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden