Stand Up Paddle Holland

Het forum met alles over Stand Up Paddle Surf, Sup Foil en Wing Foil

Supsurfing.nl krijgt met enige regelmaat Boardbag requests voor Stand up paddle boards.
Uiteraard heb ik zelf voor de demo boards ook Boardbags nodig. Eigenlijk beschadigen de boards meer van het transporteren in en op de bus, dan van het suppen zelf...
Nu kan ik FCS boardbags leveren, maar de beschikbaarheid daarvan laat te wensen over. Er is zeer beperkte voorraad in Frankrijk/ Nederland en levertijden zijn dan ook behoorlijk lang. Verder is de maatvoering ook een probleem. Waar het op neerkomt is een bag die nooit precies de maat is die je moet hebben. Het zou natuurlijk ook wel heel toevallig zijn als  FCS exact jouw sup als maat heeft gebruikt :) En ook nog eens niet  vlot leverbaar.


Zeer frustrerend om vraag te krijgen en daar niet aan te kunnen voldoen.
Hetzelfde geld voor paddlebags. Naast de aanschaf van een paddle is er ook behoefte aan een passende en beschermende hoes.

Supsurfing.nl kan vanaf heden jouw board en/of paddle voorzien van een exact naar jouw maten op gegeven boardbag cq paddlebag.
Shortsup, long distance, golfsurfboard, windsurf of kiteboard alles kan.
Standaard is de vin zijde reflective en de deckzijde is in een kleur. Hier kan je van afwijken.
Dikte 5 of 10 mm.
2 draaghandles en een schouderband zijn standaard.
Ook het toevoegen van Tail en nose handles is een optie. Volledige rits. 3/4 rits, etc Verder kan er extra bescherming ingebouwd worden waar jij maar wilt. Finslot. of juist geen.
Ik heb bijv om railbescherming achter de rits gevraagd.

Hier hoe het meetwerk op papier staat van de Drops Volt 9'2. Totale lengte en dan om de 20cm de breedte. Om een idee te geven hoe het bestellen dan in zijn werk gaat.


Zou je ook een boardbag voor 1 van jouw speeltjes willen hebben en is er
niet iets passends voorhanden, laat het dan weten via
sales@supsurfing.nl.

Uiteraard zijn aanvragen voor FCS boardbags ook welkom, verwacht dit najaar enkele op voorraad te hebben. Reserveren kan.

Weergaven: 578

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

He Patrick,

Zoveel mogelijkheden zoveel prijzen dat begrijp ik wel. maar kun je misschien al een indicatie geven alvast
Exacte prijzen hier neerzetten is niet zo makkelijk.
Het is geheel afhankelijk van de wensen van de klant.
Basic bag zal onder de prijs van een fcs dayrunner zijn.
Met div opties zal de prijs het zelfde zijn als de fcs dayrunner.

Het gaat als volgt: de klant geeft aan welke opties,kleur lengte, etc .
Dan krijg je de prijs incl verzending. Indien akkoord dan moet er exact gemeten gaan worden. Dit geef ik dan weer door en dan heb je binnen een week je Custom boardbag in huis.


flowmaster zei:
He Patrick,

Zoveel mogelijkheden zoveel prijzen dat begrijp ik wel. maar kun je misschien al een indicatie geven alvast
Wat kost dan een FCS Dayrunner ;-)
Jeroen van Gessel zei:
Wat kost dan een FCS Dayrunner ;-)
9 tientjes bij van weeghel
Ja lache Hans.
Dat is idd de prijs voor een 8'6 longboard dayrunner.
Zoek je een SUP dayrunner dan mag je voor een 9'6 met aan beide kanten alloy gewoon €150,- betalen.
Jouw jungle is 10'10 en die past dus in een 11'6 tas. Kost je gewoon €190,-. De maat die eronder zit is 10'6(€165,-), deze gaat dan net niet passen. Die past op zeker niet want mijn Crusader M(10'9) gaat zeer strak in een Fcs Travel cover. En heeft wat stress op de rits.

Resultaat is dan een hele mooie en kwalitatief top Boardbag in 11'6 aan moeten schaffen waarin je dus de sup EN een longboard moet/kan vervoeren.
Als je gewoon een passende BB wil dan moet je dus geluk hebben dat deze goed in jouw maat te krijgen is.
Kan je vertellen dat een te grote BB zeer irritant draagt (het board kantelt en gaat scheef hangen) en bijv op de auto ook behoorlijke lakschade kan veroorzaken en kan gaan klapperen. En de rit naar France met kastanjettes op je dak is geen pretje.

Ben hier al een tijdje mee bezig en weet dat de FCS boardbags voor volgend seizoen weer andere maten gaan krijgen. Breder,om iedereen ve BB te kunnen voorzien......




Hans zei:
Jeroen van Gessel zei:
Wat kost dan een FCS Dayrunner ;-)
9 tientjes bij van weeghel
ah das idd wel ff wat anders.
De eerste foto's van de Custom Boardbag voor de Drops 9'2 Volt.

deckzijde

vinzijde

binnenzijde

Mooie lightweight Boardbag, precies op maat. Netjes afgewerkt.
In de juiste kleur...
Blij van :-)
netjes!
Thx

Hans zei:
netjes!
paddle bag.



ja 't ken ook te gelikt natuurlijk ;) Nee hoor, supernetjes, hoeveel peddels kunnen erin?
Hans zei:
ja 't ken ook te gelikt natuurlijk ;) Nee hoor, supernetjes, hoeveel peddels kunnen erin?

Afbeelding is van een paddle bag voor 1 paddle.
Als je meerdere paddles in 1 bag zou willen dan kan dat. Je kunt de gewenste maten doorgeven.

Antwoorden op discussie

RSS

© 2024   Gemaakt door RoelvanN.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden