Stand Up Paddle Holland

Het forum met alles over Stand Up Paddle Surf, Sup Foil en Wing Foil

De eerste beelden van de nieuwe Caribou line die als vervanger van de highteck voor 2011 ontwikkeld is.

First 2011 boards of the new GONG line.
2 new technologies. The High quality one is called Caribou and made with a full bambou sandwich plus a full carbon deck. The low price one is close to the 2010 called Epoxy.
The line is divided in 12 mini lines with 1 to 4 boards in each one. The global SUP line has 29 SUP shapes between 5’9 to 12’6.
Here is the Longboard SUP line Caribou techno.


Weergaven: 63

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Mooie maten!
Begrijp ik goed dat ze jou laatste maatje er weer uitgooien, of is dit niet de complete lijn misschien.
Hoe dan ook , ziet er gaaf uit, alleen zwart in de zon kan heeeel warm worden, bovendekkie naar onder neerleggen denk ik. i.d.d mooie maten
De board line is verdeeld in 12 mini lines met in elke line 1 tot 4 shapes. Getoonde line is de longboard range. Er zullen 29 shapes in totaal zijn.

Dit zijn dus niet alle boards, maar idd mijn laatste maatje gaat er niet tussen zitten.
Allemaal nieuwe shapes.
Reis binnenkort af naar Corsica.

flowmaster zei:
Begrijp ik goed dat ze jou laatste maatje er weer uitgooien, of is dit niet de complete lijn misschien.
Hoe dan ook , ziet er gaaf uit, alleen zwart in de zon kan heeeel warm worden, bovendekkie naar onder neerleggen denk ik. i.d.d mooie maten

Het zijn er 29. Tel maar na :-)

Line shortsup, eggs, longboard etc.

waterman zei:
De board line is verdeeld in 12 mini lines met in elke line 1 tot 4 shapes. Getoonde line is de longboard range. Er zullen 29 shapes in totaal zijn.
Dit zijn dus niet alle boards, maar idd mijn laatste maatje gaat er niet tussen zitten. Allemaal nieuwe shapes. Reis binnenkort af naar Corsica.

flowmaster zei:
Begrijp ik goed dat ze jou laatste maatje er weer uitgooien, of is dit niet de complete lijn misschien.
Hoe dan ook , ziet er gaaf uit, alleen zwart in de zon kan heeeel warm worden, bovendekkie naar onder neerleggen denk ik. i.d.d mooie maten

Preview van een proto Gong Fatal. Zonder deckpad.

En een detail foto.

Take off met de ultra korte 6'6. Wow

Patrick zei:

Preview van een proto Gong Fatal. Zonder deckpad.

En een detail foto.

De carbon race paddle voor 2011.

Div. Paddles die voor 2011 nu in productie zijn. Meer info volgt.
De Caribou line krijgt Goretex ventplugs
http://supsurfing.nl/nieuws-topmenu-37/258-goretex-ventplug

Preview van de shortsups en eggs!
hmmmm, heel persoonlijk, als ik nou wil shortboarden, dan maak ik het mezelf toch veel minder moeilijk met mn lig neer surfplankie
Mwoah ligt eraan.
Als de omstandigheden redelijk clean zijn en dus niet al teveel chop en wind is. Dan kan je met een shortsup natuurlijk leuke dingen doen. Dit in lage golven ga je niet fixen met een golfsurfshortboard.


De breedte is dusdanig dat het gebruiksgemak behoorlijk groot zal zijn. Daar weet ik je na volgende week donderdag meer over te vertellen. :-)


flowmaster zei:
hmmmm, heel persoonlijk, als ik nou wil shortboarden, dan maak ik het mezelf toch veel minder moeilijk met mn lig neer surfplankie
tja ik ben niet overtuigd (nog), verder weet ik dat met dijbeenhoog ik toch e.a wel op snelheid kan krijgen en dat daarbij de wendbaarheid ook groot is, maar goed, ik zou zeggen overtuig me : )

Antwoorden op discussie

RSS

© 2024   Gemaakt door RoelvanN.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden