Stand Up Paddle Holland

Het forum met alles over Stand Up Paddle Surf, Sup Foil en Wing Foil

Binnenlopend bij een I pad store, kreeg ik daar te horen dat het goed zou kunnen dat de filmpjes van de Go pro, niet gepakt werden door de I pad.

Zou niet zo leuk zijn, heb net een I pad 3 en wou die meenemen op vakantie om daar mn Go pro sessie's op te zetten, zodat ik thuis met I movie, wat kon gaan samenstellen.

 

Heeft er  iemend ervaring hiermee, ik ging er vannuit dat het kon en ook als ik google lijkt het te kunnen.

 

 

Weergaven: 286

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Het lijkt mij dat het niet werkt. Ik weet dat er een kabel is die je aan je iPad kan koppelen en daarmee rechtstreeks van je fototoestel naar je iPad kan halen, het is mogelijk dat dit ook je GoPro filmpjes pakt, ik weet het format er van even niet meer.

Maar in alle eerlijkheid, al zou het werken, je iPad heeft niet genoeg opslag om je SD kaart uit je GoPro elke keer na een sessie leeg te trekken. De GoPro slaat in HD op, dat vreet geheugen. Als jij een 64GB iPad hebt, en er staat verder niets op, dan nog kan je dus maar 4 keer een volle (16GB) SD kaart erop zetten.

Hmm, ja over de capaciteit had ik nog niet zo nagedacht, die card reader wist ik al wel, toch maar gewoon een lap top en externe harde schijf meenemen dan.

 

iemand wel ervaring met het bewerken in I movie op de I pad, pakt hij dus Go pro beelden ?

Ik zou altijd een laptop meenemen. Kan je ook direct kijken en quick&dirty editing doen, scheelt je weer capaciteit. 

Waterdichte hoes om je Ipad en gelijk filmen!!

;o)

Alle gekheid. Je kunt ook gelijk uploaden naar een vimeo oid. En wat xtra sd cards. Dan heb je wellicht geen HD nodig.

Hi Peter,

werkt op de iPad 1 bij mij wel maar is niet top en easy. Ik heb er de laatste trip naar Lanzarote mee zitten stoeien. Opslag is idd een probleem. Maar per file kan je via de camera connection kit importeren en dan bekijken.... Is op de iPad 1 een beetje buggy. Had regelmatig dat het programma stopt en dat je opnieuw moet beginnen. Heb er wat screenshots mee gemaakt en op zich gaat dat prima met wat geduld. Had een berg SD cards meegenomen dus geen probleem. Video bewerken trekt de 1 zowiezo niet volgens mij.

Heb nog wat met de camconnection kit in de Iphone 4s zitten rommelen maar dat gaat echt niet lukken. Deze acc. is niet geschikt voor....

Beetje jammer

Weet niet hoe de 2 en 3 dit zullen doen.... Maar ik denk dat je beter de laptop kan pakken.



flowmaster zei:

Hmm, ja over de capaciteit had ik nog niet zo nagedacht, die card reader wist ik al wel, toch maar gewoon een lap top en externe harde schijf meenemen dan.

 

iemand wel ervaring met het bewerken in I movie op de I pad, pakt hij dus Go pro beelden ?

Antwoorden op discussie

RSS

© 2024   Gemaakt door RoelvanN.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden