Stand Up Paddle Holland

Het forum met alles over Stand Up Paddle Surf, Sup Foil en Wing Foil

Knoop doorgehakt, inmiddels onderweg vanuit de andere kant van de bol, de veel beschreven Sunova Speeed.

Idee is, twee Boards in één dus glide als je wat mee naar voren staat en bochten werk als je op de tailpad staat, de channels zouden, zo schrijft men, veel toevoegen aan de carve eigenschappen en ervoor zorgen dat je kan accelereren in de bocht.

Eerst zien dan geloven, dus we gaan het zien, kan niet wachten

Weergaven: 1633

Bijlagen:

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

ik zie dit bericht nu net pas (sinds maanden weer terug op deze site).
Hoe vaart het board?
ben benieuwd naar de glide.
gr. Peter

Welkom terug dan Peter T! Laat ons weten hij jij gaat tegenwoordig qua SUP!

Aam Peter FlowMaster: Boardje al gearriveerd? Nog gesupt op je 'oude' board. 

Hoi Peter en Roel,

Nog steeds in blijde afwachting, hij gaat ergens begin februari weer terug in Nederland zijn, de container was al in Rotterdam maar moest eerst naar Portugal, zodat daarna mijn board weer terug kan naar Nederland.

Tja..... dat heb ik ook niet bedacht, dus nog ff geduld.

Intussen doet de Naish het nog prima, gaat ook niet weg, voor shortboard omstandigheden is hij super.

Ik neem me voor dat zodra hij binnen is, ik foto bewijs plaats en zodra ik er een paar keer mee gesurft heb een verslag maak.

ha roel
zal ik zeker doen. Hoop leden bij gekregen op deze site!
gr. Peter

RoelvanN zei:

Welkom terug dan Peter T! Laat ons weten hij jij gaat tegenwoordig qua SUP!

Aam Peter FlowMaster: Boardje al gearriveerd? Nog gesupt op je 'oude' board. 

Ben benieuwd. natuurlijk wel even op hun site gekeken. Mooie maar wel prijzige boards.


flowmaster zei:

Hoi Peter en Roel,

Nog steeds in blijde afwachting, hij gaat ergens begin februari weer terug in Nederland zijn, de container was al in Rotterdam maar moest eerst naar Portugal, zodat daarna mijn board weer terug kan naar Nederland.

Tja..... dat heb ik ook niet bedacht, dus nog ff geduld.

Intussen doet de Naish het nog prima, gaat ook niet weg, voor shortboard omstandigheden is hij super.

Ik neem me voor dat zodra hij binnen is, ik foto bewijs plaats en zodra ik er een paar keer mee gesurft heb een verslag maak.

Als je een vergelijk doet met Naish of Starboard valt het weer mee, als je de forums erop naleest is kwaliteit zeker vergelijkbaar of beter zelfs.

Maar goed, ik schreef al, eerst zien dan geloven. 

ben benieuwd.
nog niet overwogen om een mooie SUP door Honscheidt te laten shapen? Zien er ook fraai uit en varen volgens mij ook goed.

Hoi Peter,

Als je de fimpjes bekijkt zit er een filosofie achter de shape maar zeker de bouwwijze, dat maakte in combinatie met de internationale forums en hoe daar geroemd word mij nieuwsgierig. Die bouwwijze maakt dat er een flex is met een zogenaamde spring back, wat duidelijk anders is als een hard Carbon board blijkbaar.

Nogmaals het zijn allemaal berichten, maar als nou ook nog Slater over stag gaat......

Uit mijn windsurf verleden, vond ik...laten we het zo zeggen, Jürgen niet tof, dus overwogen nee, ga ik niet doen ook.

Ha, ha, duidelijk. wist niet van je windsurfverleden!

Eindelijk binnen, nou nog golven.

Mooi plaatje zo. Ben benieuwd naar je ervaringen en actiefoto's!

Zeker een mooi plaatje, ben benieuwd naar je ervaringen op de Speeed?

Heel veel plezier met de Sunova.

Antwoorden op discussie

RSS

© 2024   Gemaakt door RoelvanN.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden