Stand Up Paddle Holland

Het forum met alles over Stand Up Paddle Surf, Sup Foil en Wing Foil

Het lijkt me interessant om te zien wat voor boards er door een ieder hier binnen de supholland community gebruikt worden.

Dus show ons jouw Board of de gehele Quiver!!

Weergaven: 7058

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Omdat ik het racen en touren toch wel heel erg leuk begin te vinden heb ik mijn WP8.10 verkocht en vandaag vervangen door een carbon Fanatic Falcon 14x27.5 Flatwater.

Meer plaatjes op: https://picasaweb.google.com/103526794884800207615/FanaticFalcon14x...


Het is een 2e hands, maar ik ben er helemaal blij mee.

Net meteen geprobeerd en wat gaat dat makkelijker als op mijn 12.6. Vooral upwind (dikke 5bft tegenwind) gaat nog soepeltjes.

V
oor in de golven hou ik mijn Hokua9.0 die inmiddels groot zat is als allround board en onze 10x29 Chinadoll.
 Valt hiertussen een gat, dan komt er aan het eind van het jaar gezins uitbreiding (van mijn quiver).

strak plankje!

11 city sup?

De hele 11 stedentocht red ik niet qua werk/vakantiedagen, maar ik ga wel het weekend meedoen en eens wat races proberen dit jaar.  De Battle of the coast op de 12.6 smaakte in ieder geval naar meer, maar de long distance races op binnenwater lijken me ook erg leuk. 
Met de plank op mijn hoofd loop ik vanuit huis in 5min naar peddelbaar water dus nu maar eens aan de duurconditie werken. :)

Mooi board Jeroen, vind ze ook erg laag in gewicht en snel zijn ze zeker.

Baby # 1 :)

Angulo surfa 9'8"

Length: 9' 8"
Nose: 23”
MId: 31 1/2”
Tail: 18”
Thickness: 4 1/8”
Volume: 150
Weight: 19 lb

#2

Surftech Gerry Lopez Sweetie Pie 8'5"

Length:     8'5"
Width:     30.6"
Thick:     4.25
Volume:     121.6
Fin:     Future Quad

Ziet er goed uit Pieter. 

dank je Roel! ik dacht toch wel leuk om ze eens op de site te zetten

Echt een Sweetie. Mooie maat ook. Wat weeg je Pieter?

dankje!

hoi Patrick; ik schat zo'n 82 kg

ik heb dit jaar erg veel plezier gehad met mijn Hobie 7"11'collin m philips.In het begin was het wel wat wennen 101ltr 28 3/4 breed. Maar de shape van de Hobie bevalt mij erg goed. Hij is snel en lekker wendbaar.Ik heb hem eerst als Quad gebruikt maar nu toch weer met drie vinnen.

Bijlagen:

He Dick wat weeg jij zelf. Ik kan ergens een 8'11 hiervan kopen en weeg 82,5 kg. Ik vraag mij alleen af of dit niet te groot is. Ik heb nu 135 liter en een beetje dezelfde shape.

Antwoorden op discussie

RSS

© 2024   Gemaakt door RoelvanN.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden