Stand Up Paddle Holland

Het forum met alles over Stand Up Paddle Surf, Sup Foil en Wing Foil

Het lijkt me interessant om te zien wat voor boards er door een ieder hier binnen de supholland community gebruikt worden.

Dus show ons jouw Board of de gehele Quiver!!

Weergaven: 7058

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Mooie foto,s Dick.

De Hobie CMP 8'11 heeft ca 120 ltr. met 8'11 x 28,75 x 4,3" inch. Die gaat niet snel te groot zijn met 82 kg. (tenzij je korter en breder wilt) Lijkt een mooie stap naar een 'kleiner' boardje. 

Waveman zei:

He Dick wat weeg jij zelf. Ik kan ergens een 8'11 hiervan kopen en weeg 82,5 kg. Ik vraag mij alleen af of dit niet te groot is. Ik heb nu 135 liter en een beetje dezelfde shape.

Ik weeg 75 kg .Dus die 8'11 moet zeker kunnen.Hoeveel ltr is de 8'11?

Waveman zei:

He Dick wat weeg jij zelf. Ik kan ergens een 8'11 hiervan kopen en weeg 82,5 kg. Ik vraag mij alleen af of dit niet te groot is. Ik heb nu 135 liter en een beetje dezelfde shape.

Vers van de pers Sailboards Tarifa custom  +- 8.10x 30 3/4 x 4.6  ongeveer 130-135ltr  bij 7.4kg 

Nice Barry!!! Toch de kleinere geworden dus...

Vrij vers, slechts 1 sessie op gevaren ...Coreban Vibe 8'0 x 29 x 130 liter   

Laat je alle 5 die vinnen erin zitten Richard? of ga je kiezen tussen quad- en tri-fin?

Kiezen ...of course :)

eerste keren even 5, is net wat stabieler..

Of met een longboard adapter van fcs een Nubster fin erin. Werkt prima

Voor binnenwater, overgestapt van allround NSP 10,6" en 11" Cocomat naar Naish glide 12,6". 

En de eerste sessie! Kijk uit naar de toertochtjes dit seizoen.

Gelijk ook een reserve gekocht : )

Mijn 8.2WP  beviel erg goed, lekker stabiel, draait kort, kan stijle drops maken en voelde echt als een bommetje.
Omdat het board zo goed beviel wilde ik hem upgraden naar een carbonversie dus plankje verkocht aan een surfmaatje.

Foutje...want de carbonversie was niet meer te koop in NL.
Het andere board waar ik erg lang over twijfelde was de Pro9.0, die was er gelukkig nog wel dus we hebben weeer nieuw speelgoed.

Antwoorden op discussie

RSS

© 2024   Gemaakt door RoelvanN.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden