Stand Up Paddle Holland

Het forum met alles over Stand Up Paddle Surf, Sup Foil en Wing Foil

ik vind het jammer dat de wedstrijden in september zo kort op elkaar zitten!

we moeten ook eens thuis zijn en/of uitrusten!

Misschien tip voor de organisatoren voor volgend jaar!

Even de wedstrijden verspreiden, grote kans dat dan meerdere mensen aanwezig zijn?

Ik kan/ga iig niet naar ams of rtm, ik moet kiezen!

1 9 2012 regatta of rotterdam
2 9 2012 battle of the fastest Amsterdam 
4 tm 8   sept 2012 elfsteden tocht 

 

Weergaven: 181

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Eens, wij hebben onze wedstrijd (BOTF) al in de winter gecommuniceerd en juist deze datum gekozen als opwarm rondje voor de 11 stedentocht. Jammer dat de R'damregatta ook dit weekend heeft gekozen.

Maar goed, de Bosbaan is een unieke locatie en helemaal tijdens het NK kano en drakenboot racen zal het een leuke en drukke wedstrijd worden. Weer een mooi moment om de supsport te promoten.

Wij hebben gepoogd met alle stakeholders contact op te nemen om data en wedstrijdprogramma rond de door de gemeente Rotterdam geschikte data een dag te kiezen. In overleg met Naish hebben wij onze datum van 2 naar 1 september aangepast. 

Ook hebben wij om de meeste top riders van dienst te zijn het programma ingekort naar maximaal twee 24 minuten races, zodat er voor de wedstrijd op de Bosbaan lucht overblijft.  

Laten we komend jaar eerder met elkaar in overleg treden, ik sta open voor suggesties. 

Frank

En om het overzicht te hebben/houden raad ik organisatoren aan om zodra data van event en wedstrijddagen bekend zijn deze (per dag)iig ook op te nemen op onze agenda. Dit forum is goed voor tenminste 20.000 unieke bezoekers/suppers die daar dankbaar voor zullen zijn.

Dan is er realtime en volledig inzicht in alle data. En kunnen we zoveel mogelijk overlap voorkomen en vooral ook deelnemende suppers de gelegenheid geven hun data te plannen.  

De info over events is dit jaar helaas redelijk verspreid geweest cq laat opgenomen. 

Antwoorden op discussie

RSS

© 2024   Gemaakt door RoelvanN.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden