Stand Up Paddle Holland

Het forum met alles over Stand Up Paddle Surf, Sup Foil en Wing Foil

 

Je hoorde het al van Roel: zaterdag 12-3 wordt een mooie dag. Golven met een lange periode en een offshore windje.

 

Een mooie gelegenheid om de te gaan Suppen! Gezien het getij op Bloemendaal/ Parnassia:

 

Getij Bloemendaal

 

Wordt het een vroege ochtend sessie of laat in de middag. Lijkt mij mooi om met andere suppers op deze spot te liggen; lekker rustig en goede banken.

 

Nog even de laatste ontwikkelingen in de gaten houden.

 

Wie heeft er zin?

 

Aloha Richard

Weergaven: 62

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Morgen na het werk ff snel naar Zandvoort om een rondje te doen :)

ETA 17.00u 

Hi Guys,

 

Hebben we laag water nodig voor deze spot? Dacht het wel toch.

MSW voorspelling voor Zandvoort.

Is nou niet echt top.

Noordelijker is beter.

Aloha beachcam ziet er best leuk uit. Wie is er in voor een middagsessie?

 

Wijk of toch parnassia? Hoe ziet Zvoort/bloemendaal eruit?

Net besloten om te gaan..A1 afgesloten. Files etc. Dan maar deckpad design plakken.

 

Jammer Roel! Het was super mooi! Cleane krachtige lange golven op Wijk. 2 sessies vandaag, al vroeg in de ochtend vertrokken, wezen suppen, lunchen en luieren in de zon en daarna nog een sessie. Een uitzonderlijk dagje!

Morgen middag weer? Wind gaat eruit dan.
Scheveningen was dit weekend ook top mooie golven

 

Het was een uitzonderlijk goed weekend.  Ook veel Supper's gezien op het water en op de cam.

 

Hoe was het op Wijk Roel?

Wijk van middag was toch nog verrassend lekker. Geen wind, superclean en toch wel golfjes van heup tot af en toe schouderhoogte. Lekkere temperatuur. Hoop surfers maar toch nog prima om een eigen plekje te kunnen vinden. En idd meerdere suppers. Mike en ik waren samen en toen we het water opgingen waren Hans en Joost er al in. Later kwamen er nog 2 suppers bij dus dat was 6 suppers. Heerlijk middagje en een prima maidensessie van mijn 9'11. Vervolgens lekker gegeten met de families bij Aloha.

 

Overigens scheen het vanmorgen om 7 uur helemaal top geweest te zijn. Goed schouderhoog en laange rollers. De early bird..!

 

Jeroen nog geweest op zandvoort??

 

Klinkt goed!

Ik moest beide dagen werken dus ben zaterdag rond 17.00u nog even voor een snelle plons gegaan.

Dat was leuk, maar ze klapte vaak wel erg snel dicht.

Zondag om 17.00u ook nog wezen kijken, maar toen vond ik het niet de moeite waard dus maar geskipt.

Nu vrij, dus ga zo weer naar het strand.  :)

gespot op wijk............. wie o wie ????

 

leuk plaatje, ik zou naar rechts gaan (Staand op het board dan he)

Bijlagen:

Antwoorden op discussie

RSS

© 2024   Gemaakt door RoelvanN.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden