Stand Up Paddle Holland

Het forum met alles over Stand Up Paddle Surf, Sup Foil en Wing Foil

Maandag dreigt er erg mooi uit te zien!

The early bird catches the worm! De ochtend ziet er al zeer goed uit. Wie gaat er mee?

Weergaven: 190

Berichten in deze discussie

Ziet er id goed uit :-)

Ga de nachtdienst in dus ga zeker een SUPje doen...

Het ziet er idd goed uit. Kan pas na 17.00 ;-(

Waar gaan jullie??

Ik kijk morgenochtend nog ff aan maar denk dat ik rond 10.30uur op Wijk aan Zee ga zijn.

Het gaat Domburg worden vanavond. Er gaat een een leuk clubje uit Brabant. Have fun iedereen. Ziet er goed uit. Niet megahoog maar lekker clean.

De condities op Domburg waren wisselend.

Was er om 11u, golfhoogte was rond heuphoog, moest wel vaak zoeken naar de goede peak. Met het zakken van het water wisselde dat enorm. Vaak golven die wel goed opbouwde maar dan niet braken maar weer inzakte.

Vaak ook een flinke offshore wind, die je van de golf afblaasde op het moment van inpaddelen.

Begonnen op de Witchcraft 7'7 , daarna even overgestapt op de 9'1 omdat ik daar iets meer glide op heb en de vlakkere golven wat makkelijker kon inpaddelen. Later weer terug op de 7'7 toen de golven beter begonnen te breken tegen laag water.

Om half 4 pas van het water want het was toch te goed om te stoppen!

Op Wijk was het al vroeg druk hoorde ik en werd er ook gesupt in de vroege ochtend hoorde ik. Golven op de cam zagen er mooi en toch wel schouderhoog uit zeker.

Vanaf 13.30 was het ong heuphoog en wat wind. Geen suppers. Ik was de enige. Offshore maakt dat je harder moet peddelen om op de golf te komen. Was lekker maar ook hier was het water niet laag genoeg om de mooie rollers die vaak inzakten te pakken. Juist de rollers die je niet van ver zag kwamen ineens omhoog haha.

Vanaf 17.00 begon alles weer mooi en clean te lopen. Kleiner maar fijn. Hier nog een paar Gopro framegrabs van Chris Way (Ozlines) die toen ff de Hobie 9' Longboard LB wilde testen. Blijft mooi om te zien wat een echte surfer kan op de Sup. Geeft mooi beeld van de condities aan het eind van de dag richting laag water.

Check de arm..en de smile!

Golven duidelijk overhead ;o))

RSS

© 2024   Gemaakt door RoelvanN.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden