Stand Up Paddle Holland

Het forum met alles over Stand Up Paddle Surf, Sup Foil en Wing Foil

Het lijkt me interessant om te zien wat voor boards er door een ieder hier binnen de supholland community gebruikt worden.

Dus show ons jouw Board of de gehele Quiver!!

Weergaven: 7058

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Die gaat het wel doen denk ik, alt het goede uit de 10.6 maar dan korter, ben benieuwd.

Hier een mooie review van de PSH 10 WAA die ik tegen kwam op het australische Seabreeze forum. 

 

http://www.seabreeze.com.au/forums/Stand-Up-Paddle/Review/PSH-10-Wi...

 

Ben het helemaal eens met Allan Andrew. Verder denk ik dat veel Suppers (te) snel overgaan naar te korte boards voor de condities en hun eigen gewicht. Zeker als je niet de luxe hebt van een quiver boards.

 

Nog wat pica's van 10 WAA in actie op Fuerte:

 



RoelvanN zei:

Yess!! de nieuwe Paddle Surf Hawaii 10" Wide All Arounder


Ik dacht laat ik eens een minder moeilijk deck design maken..daar ben je dus nog steeds wat uurtjes mee bezig. Maar de grip en de looks maken het meer dan waard vind ik.

De PSH 11', 10'6" en de 9'6" Wide All Arounder hebben er een broertje bij! De PSH 10' Wide All Arounder.

En die is volgens mij echt super voor onze nl condities. Kan niet wachten om hem te checken. 10 foot lang en 30" breed. In de karakteristieke WAA shape van Blane Chambers.

De 10'6 werd al omschreven als een Wolf in Schaapkleren. ( http://standuppaddleholland.ning.com/forum/topics/psh-106-wide-all-... )
Deze maat geeft al wat meer weer van het inzetgebeid. Is de PSH 9'6 Wide Ripper voor mijn 90 kg behoorlijk moeilijk zodra het te choppy wordt. Gewoon te weinig volume (130 ltr) voor mijn gewicht. Daar gaat deze shape en maat dan een heel mooi alternatief voor zijn verwacht ik. De lengte voor lekker glide en als hij de genen van zijn kleinere en grotere broers heeft gaat ie door de bocht als een veel kleiner board. En dankzij de 5 vinboxen kan je 'm tunen naar je eigen wens. Ik ga starten in de Quad set-up.
Zodra ik 'm getest heb zal ik wat van mijn ervaringen posten.



Overigens zijn de Paddle Surf Hawaii 12 Gun/Ripper, 10'6 Xtra Wide Ripper, 10'6 WAA, 10 WAA en de 9'6 Wide Ripper nu dus beschikbaar voor demo!
Meer info: www.supholland.nl

zie ik nou goed dat er getest mag worden?

ik heb zeker interesse om een 10 of 9'6 een keer te proberen!

Hi Alex,

 

Geen probleem. Is de enige manier om te voelen of een board/peddel bij je past. Mail voor een afspraak als je interesse hebt! info@supholland.nl

alex van der meer zei:

zie ik nou goed dat er getest mag worden?

ik heb zeker interesse om een 10 of 9'6 een keer te proberen!

Sinds vorige week ben ik de trotse bezitter van een GONG Crusader M

Nog niet uitgeprobeerd. Ben erg benieuwd. Zal wsl. in het begin veel spoelen worden.

maar de aanhouder wint.

Zijn er nog belangstellenden voor een Southpoint Kalama 11'7" SUP

ik verkoop hem zonder paddle maar wel met een heavy duty travel boardbag van Starboard

Vraagrpijs € 425,-

Peter "wakelimana"

Vandaag is de Drops Furious S binnen gekomen.

Gelijk even opmeten en een tas laten maken :)

leuk plankie, wat zijn de maten, ik vind hem er erg klein uitzien, moet jij ermee of je dochter?

 

haha, of ben ik zo'n kneus want dat kan natuurlijk ook

Lees meer: http://www.supsurfing.nl/nieuws-topmenu-37/303-drops-710-furious-s

;)

als de omstandigheden een beetje meewerken zou het voor ons ook te doen moeten zijn.

flowmaster zei:

leuk plankie, wat zijn de maten, ik vind hem er erg klein uitzien, moet jij ermee of je dochter?

 

haha, of ben ik zo'n kneus want dat kan natuurlijk ook

Mooi speelgoed hoor!

 

Thx

Die blauwe dus :) 14'x29.5"

Antwoorden op discussie

RSS

© 2024   Gemaakt door RoelvanN.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden